När märker man av att man är...GRAVID???
Eller så kanske tjatter EKOT i magen gör att bebben vill komma ut? :D
Eller så kanske tjatter EKOT i magen gör att bebben vill komma ut? :D
vickan: Nu kanske du oxå blir en flitig skrivare på denna tråden som Nenne? :D
Tjejer, nu har jag fått svar på hur det är med influensasprutan. Man bör inte ta dem i de första veckorna och man vill behålla barnet. Knäppa läkaren fråga om jag ville det i fall att man får ett pluss??? Jag bara stirrade på honom och sa SJÄLVKLART. vilken puckoläkare!!
Vickan: Grattis till giftermålet! :) glömde visst bort min hyfs??
En kollega stod utanför och man hör igenom dörren men hoppas hon inte är någon skvallertant för då ligger jag pyrt till :(
Usch vill inte få massa frågor av alla nyfikna och cheferna behöver verkligen inte veta nått innan 12 veckor.
*nojjig*
Start september: tror du kan köpa dem i Pressbyrån. Jag ställde samma fråga för ett tag sen men har inte kollat om det stämmer??
Håller med Moppy, sluta med piller i god tid. Då slipper man oroa sig för hur kroppen reagerar.
Oj satt och läste vad jag skrev. Hoppas ingen tolkar detta som jag är gravid? För det är jag inte än :(
Nej kommer nog aldrig börja med piller igen. Mår faktiskt mkt bättre nu. Fast det är inte roligt när kroppen kommer igång igen, då förstår man vad pillrena gjorde :(
hahhaha...helt rätt!! :D :D
Lapinette: Jag fick oxå regelbunden mens men det innebär inte att ÄL kommer igång direkt. Enligt gyn kom den igång efter 3 månader för mig.