• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Seeenara sejjor!

Hur går det Muggles och Sweetie - kom det nåt mer blod eller? Var det blod?
    Det sista som lämnar människan är hoppet och min gode gud vad JAG hoppas för er alla!!

Jag funderade på en sak: OM man nu - vilket någon här inne borde - inte har ÄL varje månad. Borde man inte testa samma metod, oavsett varannandag eller piller eller nåt, minst två-tre gånger innan man byter?
    Jag menar egentligen är det väl tokigt att byta direkt och säga att det inte funkar för att det inte tog den här gången?
    Jag vet inte?

• Jessie76

Jag menar, jag verkar vara sådär superfertil och min mans smågrabbar oxå. Men vi tog ut spiralen i början av juni och "det tog" inte förrän nu.... Missförstå mig rätt - jag är ju superlycklig och vi har ju inte försökt så hårt som ni gör med stickor och sånt. Men faktum är att jag får då 190% mer 6lust vid ÄL av någon konstig anledning så nog har vi varit i zonen så att säga. Så om vi hade haft ÄL stickor och kört med RR och Bisolvon KANSKE det hade tagit tidigare men man vet ju faktist aldrig....

• Jessie76

Nä jag fattar. Och som jag funderade igårkväll när jag tänkte på vad jag Omsan å Snartis diskuterade på den andra tråden. OM man nu har verkligen FÖRSÖKT och jobbat på att få barn ett längre tag, är man nog X-tra nervös när det väl tagit att det ska vara nåt fel....

Men hallå! Jag HAR ju förklarat för dig att jag inte KAN skriva vad jag menar Jag svamlar ju jämt!

Förlåt att jag är så kollrig
    Ni andra, säg till om jag är otydlig

• Jessie76

Skadad i knoppen av Sn*ppen eller? För mycket Dååååååå blir det inga beäääbizar jö!!!! Upp å hoppa

Är du i hålan nu eller hemma?? Varför min unga dam sitter inte du på din man just nu?????

• Jessie76

Men jag oxå!! Jag var oxå i gasen Såååå.... Där har vi resultatpoäng

• Jessie76

Nä jag förstår, jag sitter här å hoppas för mig själv så säger jag inget mer

• Jessie76

The sun will come out tooomoroww
    let good times hmmmhmmhmmm until tomorrooow
    There´ll be suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun

Tooooooooooooooooooooooooooo morrow tomorrow..........

• Jessie76

Oj, lite sen var man

Hälsa Kokosen puss puss
    Hoppas hon blir bättre strax!

• Jessie76

Nope - Ont i stor-boobsen och känslig på magen, men annars är jag väl som Cicci gissar jag...

Jag vill verkligen att magen ska växa snart så vi får berätta för barnen - fan va det ska bli kul!!! Yngsta är sån där som älskar småbarn - hon leker alltid med dom små istället för dom i hennes ålder. Ni vet sådär gullig, går runt med å sitter å målar med osv... Svingullig e hon Det ska bli så kul å berätta för henne OCH sonen oxå såklart....

• Jessie76

Men vaffan Mindre - du kan ju inte äta upp den!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???