När märker man av att man är...GRAVID???
Coolt med vinkar från Manhattan Sweet!!
Coolt med vinkar från Manhattan Sweet!!
Ahhhh...det är ju många här inne som inte finns med på bild (förutom mig). Jag har hela vårt bröllop utlagt här på BT, räcker inte det?
Har bara foton som inte gör mig rättvisa ! Och då menar jag från i somras och tiden i Cannes då jag var solbränd och inte som nu glåmig, trött och rödögd. Har liksom inte tagit några foton på varandra de sista 2-3 månaderna (sen flytten).
Hmmmm....känner grupptrycket!!!! hårt över mina axlar. Ska se om jag kan gräva fram ett kort.
Sitter här och bläddrar kort men ack jag är oftast den som håller i kameran så nu är jag inne på sommarbilderna där jag ser ut som en pepparkaka. Muggles - du får en hålla till godo med en pepparkaksbild (passar väl bra just nu) och sen efter jul när jag förmodligen finns med på kort i mitt sanna jag (blek, finnig och glåmig) skickar jag en ny.
Mindre (skrattar) - visst vill man hellre ha bulan på magen! Har snart gått igenom alla kort som vi tagit i år och antingen blir det ett sånt där "ute och äter romantiskt kort i någon bergsby i Frankrike" eller ett från poolen med en löjlig badring på huvudet. Herregud, tar vi inga kort längre (läs sen vi flyttat hit?).
god jul!!!!!
Godmorgon,
Igår innnan jag gick från jobbet så kom den! Blev faktiskt inte ens besviken då jag var så säker på att den skulle komma. Det enda trista är att denna gång åt jag både bisolvon samt rosenrot och vi försökte med varannan dag (istället för minst varje dag). Min tröst är dock att jag var så stressad precis under ÄL att det omöjligt kan ha funkat. Det var då jag jobbade dygnet runt.
Som sagt, nästa omgång tar jag det nog lite coolt för att köra gärnet med bisolvon och allt när vi är i Sydafrika. Men då är jag uppe i försök 8 eller 9. Fast någon måste ju hålla upp statistiken så genomsnittet blir 7 försök .
Mindre - en vit jul hade inte varit helt fel men som sagt jag var så säker att på min sak denna gång att jag inte alls är besviken. Mest så undrar jag om vi någonsin kommer att lyckas.
koko - det är därför jag tänker ta det coolt nästa omgång...så jag kan dricka viner och skuffa runt på safari med gott samvete. Hemma har vi bara franska viner men vi dricker självfallet annat. Det är bara det att när man bor (som vi gjorde) i Frankrike så hittar man inga andra viner. Men min man är öppen för andra viner också...fast självfallet blev det franskt rakt igenom på bröllopet.