• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

mugglesfan - det är även det att jag inte vill ta det steget för då blir det så "desperat". Börja äta hormoner och ta prover hit och dit. Jag vill nog helst vänta ett tag till men lovar att gå till läkaren i maj om inget hänt innan dess.

• Lapinette

Me again - förstår att det måste ha varit lite kluvet att berätta för din syster. Har en väninna som kände likadant. Efter 3 gånger lyckades dem medan hennes syster gick på IVF och mig veterligen så har de idag adopterat.

• Lapinette

muggles - är dessutom otroligt dålig på att ljuga och således en dålig kortspelare. Hmmm...vi ska ju få en son i slutet på året så jag har några månader på mig .

• Lapinette

Och jag som försöker hålla min man borta från mig för att endast köra varannan dag (har ju provat varje dag förut och det har inte funkat). Hmmm...ÄL borde vara idag för mig så det lär bli ett försök ikväll igen utifall att. Denna gång utan några som helst piller men med mindre stress.

• Lapinette

september - har du BIM nu i dagarna? Sorry om jag inte riktigt hänger med. Har noll koll när folk BIMar här inne.

• Lapinette

Ahhh...så nu är det den här spännande, hemska väntan fram till BIM. Jag gillar mer perioden runt ÄL .

• Lapinette

Storasystern - när drar du till Japan nästa gång? Hinner du med en ÄL till innan...jag menar om utifall att inte det blev något denna gång.

• Lapinette

Tjejen jag träffade igår på träningen tränade fram till månad fem. Sen tyckte hon att det kändes konstigt att träna med den stora magen men fortsatte med 1 timma promenad per dag. Det är ju trots allt ett maraton man ska springa = föda barn. Hon sa att själva förlossningen gick jättebra (har hört detsamma från vältränade kompisar). Efteråt har hon varit på mammagympa (mestadels träna upp bäckenpartiet) och sen på pump 2 ggr i veckan. Igår (lilla tjejen är 8 mån) så var hon på sitt första konditionspass.

• Lapinette

Men nu är hon ett träningsfreak, liksom mig. Har man inte tränat innan graviditeten så ska man ju inte börja köra nu. Däremot är det nog bra att promenera och hålla igång så mycket som möjligt.

• Lapinette

Mindre - det känns inte som skvaller men jag bör nog veta vad för slags klasser du är ute efter. Jag är ju ett dansfreak så de jag känner till kör dancestep, funk och danceaerobic men så kan jag även några inom pump, body combat...men mest dans.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???