• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre - Kalikå har skojiga saker! och SallyAnn på Nytorgsgatan har etiskt korrekta prylar www.sallyann.se

Inget tips på pinal dock.. jag har gett bort barnböcker och pedagogiska pussel (typ bokstavspussel och sånt).

• viktualia

fniss fniss...

jag som är motståndare till barndop (är baptist = vuxendöpare) har faktiskt bara blivit bjuden på ett dop hittills.. då beställde jag ett gäng barnböcker på bokus - och jag tror att jag kom ihåg att skriva i alla böckerna också... *grubblar*

• viktualia

FruLlan - tårtspadar kan man använda till annat.. tex ta paj och gratäng med... (fast det är klart.. silvertårtsspade använder jag inte då...)

Jag tycker att man ska uppvakta barnet - men det är min åsikt. Och ge saker som kommer till användning så fort som möjligt. 18 års presenter ger man ju så till 18 åringar om ni förstår vad jag menar...

Fårskinn kanske vore något också - bra att ha grej!

• viktualia

Mindre - men det är ju en skitbra idé! Hitta några snygga ljusstakar och överför idén till den lilla tjejen!

• viktualia

Jag har värsta småbarnstipset!

Använda blöjor förpackas med fördel i hundbajspåsar - som inte läcker "doft"!!! Finns billigt på Classe och liknande ställen!

• viktualia

coolt!!! kan inte vara många trådar som tar sig över 10 tusen men det kommer ni/vi göra!

• viktualia

Jag har ju aldrig varit blyg. HA HA HA

så enligt BTforumets räknare tar jag troligen 10 000 nu...

men enligt trådens egen är det ett tag kvar.

Skillnad? I trådens egen räknas inte de inlägg som fastnat i filtret...

• viktualia

Victoria80 - vilken RÖRA!!! Förstår att det känns helruttet och vidrigt och ALLT just nu.. men du... jag skulle inte vilja jobba i en verksamhet som behandlar anställda på det sättet.. baaaaaaaaaaaa

Och det är ganska vanligt att kunskapen om LAS och Föräldrarledighetslagen är låg hos folk som har till uppgift att kunna sånt.

Hoppas att juristen du fått tag i är vettig och att det trillar ner något schysst annat jobb från himlen lite snabbt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???