• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

Lapinette - hm... och jag som gnölar över att en del av mitt studielån ska betalas tillbaka på 25 år... hm.... olika länder har verkligen olika system och konstruktioner kring skatter, lönenivåer och ekonomi. Intressant!

• viktualia

Här är en till "vandrar-mellan-dusch-och-garderob-helt-näck-hemma"-klubbmedlem! Mest praktiskt så. Maken gör likadant och vi har som tur är väldigt lite insyn i vår lägenhet.

Han är väldigt mycket för att dra ner persiennerna i sovrummet så fort han vistas där och kanske bara sitter vid datorn...hm... som sagt.. vi har ingen större insyn.....

• viktualia

koko - intressant att det finns fler män med samma mysko beteende.. min karl drar alltså ner persiennerna fast det är fullt dagsljus, båda är fullt påklädda och inget "intressant" pågår alls... *skakar på huvudet*

Dataskärmen i sovrummet är förvisso vänd mot fönstret.. men som sagt... SÅN insyn har vi verkligen inte... mysko!

• viktualia

koko - jag tycker också att det är pinsamt att vara hemlig när det inte finns något att vara hemlig om!!!

Storasystern - min make har nog gett upp hoppet om mig.. så han bryr sig inte så mycket om hur jag gör...

• viktualia

Izzie - jag håller med Mindre!

Om du känner att det vore en spännande och givande utmaning att gå vidare till nya arbetsuppgifter - så gör det!

• viktualia

Izzie- i granntråden... (nu har jag gjort det igen...) brukar vi Pompoma när nån är i din sits (alltså vifta med sådana där hejarklacksgrejor)

och jag får god lust att gå lös på lite pompomande inför ditt möte imorgon!!

• viktualia

Izzie - vilken tid är det?!? och var? (ange så nära adress som du vill.. skriver du sthlm så ställer jag mig på plattan.. ha ha...)

• viktualia

Norr och Söder om sthlm- diskussionen:

Jag är från Uppsala från början. Och har bott både söder om söder och i Solna... Facineras STORLIGEN över hur Sthlmare har fastnat i någon av sidorna av Slussen.. måste vara nån slags ersättning för hembygd...fniss fniss...

Var jag trivdes bäst? Hm... vet inte faktiskt.. hade närmare till natur när jag bodde söder om söder men närmare till city från Solna...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???