Syrran!
Vad bra att du var och kollade dig!!! Låter ju super att du ska få hjälp! Då kommer det säkert att hända något! :)
Själv ska jag ringa o boka tid idag har jag tänkt.
Blev inte av igår.
Ang hus och lägenhet så är det jättekonstigt för båda jag och mannen är inte särskilt sugna på hus. Fast att vi båda växt upp i just hus. Jag älskar visserligen att odla så vår balkong i Stockholm var mer som en mini-koloni-trädgård ;) men jag är inte så mycket för att klippa gräs och buskar etc etc. Så någon stor trädgård tror jag itne jag skulle vilja ha.
Ibland vore det självklart härligt med hus, men jag tror att vi är för "bekväma" av oss helt enkelt. Känns så läskigt att ha hela ansvaret för allting. För ingen av oss är händig alls, och då kan det ju bli rätt dyrt om saker o ting måste fixas. och då snackar jag inte typ målning, tapetsering, etc, utan de stora sakerna som lägga om taket, byta värmepanna, ev rör- eller elfel som måste åtgärdas (om detta skulle behövas). Så nä, bostadsrätt är nog perfekt för oss. Visserligen måste man betala avgift varje månad men det "måste" man ju även om man bor i hus för just "olyckor", om man inte tjänar så mycket att man tror man klarar sådana oförutsedda utgifter på lönen.
Jag skulle gärna kunna tänka mig ett typ radhus eller liknande, i "bostadsrättsform".
Visst kan det bli problem med grannar eller förening eller så. Men är man van att bo i flerbostadshus och tycker det fungerar bra så är det ju itne direkt "värre" med ett radhus eller så?