När märker man av att man är...GRAVID???
Sweet: nej har man gått 1 vecka över tiden så behöver man ju knappt testa, då känns det ju ganska klart att man är gravid, eller? ni är duktiga som kan hålla er! jag är testoman....
Sweet: nej har man gått 1 vecka över tiden så behöver man ju knappt testa, då känns det ju ganska klart att man är gravid, eller? ni är duktiga som kan hålla er! jag är testoman....
snartis, ho ho när bimar du?
Jag ÄLar just nu och det brukar gå ca 12 dagar från ÄL till BIM. Så 19 dec typ! Kanske en tidig julklapp! ;) Neej, jag har inga förväntingar faktiskt eftersom jag är krasslig. Men det sjuka är att min ÄL verkar ha "väntat in" mitt tillfrisknande. Jag kände mig mycket bättre igår och då plötsligt kom böjen!!
Snart så.... då väntar vi oss ett härligt meddelande från dig på måndag morgon!
FruL: jag läste lite här i tråden innan att du ville få undersökning av äggledarna. Enligt min gyn är enda sättet att undersöka äggledarna och kolla om de är ok, en titthålsoperation (som Koko ska få). Man kan inte undersöka äggledarna via VUL eller liknande. Så du måste KRÄVA TITTHÅL! säg att ni försökt över ett år om det hjälper, ljug, skrik och bråka så du får komma till. Då kan de samtidigt även skölja ledarna eller ta bart ärr eller cystor som sitter i vägen.
Du kanske redan visste allt detta, men jag tänkte bara för säkerhets skull...
KRAM!
....och det ska inte vara en ;) mitt i texten förståss!
Tjena tjejer, Moppy hoppar in och vinkar till er alla! Hoppas ni har en skön helg allihop. Läste precis ikapp i tråden pga mycket jobb i slutet av förra veckan. Ser ut att ha varit livliga diskussioner som alltid ;)
Hade ju ÄL onsd-torsd denna veckan och vi har verkligen kört på som kaniner. Puh! Min make som aldrig har problem att komma igång, fick kämpa rejält de sista gångerna eftersom vi myst i princip konstant i 2 veckor!
Jag vet att man inte kan känna symptom så här tidigt men faktum är att jag redan börjat känna samma molvärk som jag gjorde förra gången *nej Moppy inte redan börja känna efter* Ja , ja vi får väl se... räknar dagarna till den 19:e!
Adventskram på er!!
bra jobbat koko!!
hur känns det så här ett par dagar innan op?
Ok nu ska jag få lite nytta gjort, kram på er (om ngn är kvar) och vi hörs imorgon :D
Snart så: GRATTIS!! Jag visste väl det, lukten blev till ett PLUSS!!
Stämmer det alltså att du fick symptom (ont i boobsen) redan 2 dagar efter böjen? Det var som sjutton...