När märker man av att man är...GRAVID???
GRATTIS JESSIE!! Härligt med lite positiva händelser i tråden! Nu ökar hoppet för oss andra!
Jag känner dock för er andra mensande mumsor och skjuter in lite go'a lussebullar under deppmanteln... ;)
GRATTIS JESSIE!! Härligt med lite positiva händelser i tråden! Nu ökar hoppet för oss andra!
Jag känner dock för er andra mensande mumsor och skjuter in lite go'a lussebullar under deppmanteln... ;)
Jag måste bara få säga till er alla goa tjejer i tråden - ni är så härliga! Det är helt underbart att se att vi alla kämpar och kämpar, går igenom besvikelse efter besvikelse men ändå inte ger upp. Det kallar jag GIRL POWER!! (sorry om detta lät nördigt men jag blev plöstligt bara så glad över "kvinnosläktet") ;) :D
nenne: jag har bakåtvänd livmoder enligt gyn, så vi kör varannan gång bakifrån... det gick ju att få till det förra ggr med vanlig missionary så det kan ju gå från båda håll så att säga...
ja det känns ju som man när man kör bakifrån kommer 'längre in' på ngt sätt så den är säkert inte dum alltså....
Frejis, måste säga att du verkar ha helt rätt inställning. känner på mig att du kommer lyckas snart....
jessie - får man fråga hur mycket sex ni haft. alltså pratar vi 4 ggr per månad eller ett par ggr i veckan eller vad?
Tjohoo Moppy har ÄL! Fick böj igår och körde givetvis på som f*n ;) Ska köra idag också, och denna omgång har vi även kört på flera dagar innan ÄL, så nu j*lar får det se till att bli något. Har pepprat mig med massa Berocca och vitaminer så att kroppen liksom kan suuuuga upp ägget!! Wish me luck!!
Mindre: sniglarna börjar väl krypa när det ÄR ÄL, så är det för mig ialla fall, men det är säkert olika som allt annat...
tack sweet! känns mycket bra att vara på G igen. hoooooppas nu!! om 12 dgr vet jag!
Snart så... som jag sagt tidigare så luktar det plus om dig! Dragningar i äggstockarna och snigelslem ÄR gravsymptom! När ska du TESTA?
Snartis: när har du BIM???