Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja du Snatris! Känns som om ni får barnsäkra lägenheten med sådan där isolering som man har i vadderade isoleringsceller sedan när Kick'n kommer ut. Så h*n inte river ner hela bohaget med sina vilda sparkar!!!!! :D

• sweetstreet

Moppy,

nja själv tycker jag snopp kanske inte är så jättefint. Men rätt gulligt. Men jag tänker definitivt på en liten barnpojksnopp om jag hör ordet. Tycker inte riktigt det passar på en man??????

• sweetstreet

Jag tror också jag hoppade in i tråden i typ mitten av augusti eller så. För det var då vi började försöka "pau rrrikkktigt".

Herregud vad länge tråden har funnits ändå! Och hur många sidor vi faktiskt producerar här!!! :o :)

• sweetstreet

Jag tror inget händer efter just 12000 men trådarna här på BT får bara finnas i 3 månader fråmn starrt. Och det har gått ytterligare 3 månader nu sista januari (tror jag det är) så då lär tråden nog stängas ner. SÅ vi måste be FruLLan att göra en ny innan så vi snabbt kan flytta oss dit!!!

• sweetstreet

Tror många ville att man skulle ta bort ordet gravid i trådnamnet eftersom det fortfarande "stör" jobbsurfningen... :D

• sweetstreet

Jag gillar K*K!!!!!!!!!!!!

Alltså inte bara själva DEN, men även ordet. Faktsikt.
    Känns lite sådär "riktigt". Och iallafall passar det bättree än just snopp. Tycker jag då alltså... :?

• sweetstreet

Oj mitt inlägg ser jätteskumt ut där det hamnade.... Men jag var inne i "snopp-debatten".... :o

• sweetstreet

Äsch nu måste jag jobba lite

• sweetstreet

Hahaha! Måste bara säga att jag tycker det lät jättekul med svans!!!! :D :D :D :D

• sweetstreet

Har tyska vänner. Nu msåte jag fråga de om det inte kan bli försväxling om man säger typ "hunden viftade på svansen" :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???