Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Måste även säga igen att det var roligt att du hoppade in i tråden Honugsjohanna!!! :)

Jag tycker det är skoj med fler "utlandssvenskar" här inne. Man får ofta lite roliga kulturkrockar att snattra om då! ;)

Eller nya ord i sin vokabulär som SVANS!!! :D :D :D

Här i USA säger man ABSOLUT INTE sådana ord! Ojoj, det är verkligen som ens fördomar, att man kan visa hur mycket våld som helst (nästan) på TV men säger folk ett fult ord så biiiiiiiper de bort det. Och vissa filmer och TV-program är dessutm "omghorda" så de kan visas på TV i icke-kabel-kanaler! Haha! Lustigt! :)

• sweetstreet

Drömma har du nyss plussat??

Hur långt efter BIM testade du??
    Och hade du några eller inga symptom??

GRATTIS förresten! Glömde visst bort det först i min iver att få veta mer! ;) :)

• sweetstreet

VA! Alltså testade du minus i 2(!!) veckor efter BIM!!!! Och sedan plus!!!!! :o

Hade du ont i brösten och i tjejmagen hela tiden efter BIM, eller dök de symptomen upp senare???????

• sweetstreet

Åååååååå FruLLis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad skoj!!!!!!
    Att få se Boris även om det blev en snabbtitt så måste det känts helt fantastiskt!!!!

Är jätteglad för din skull!!!!
    Och käner mig väldigt glad och lättad att du tittade in här och rapporterade så man itn behöver oroa sig!

Självklart BRYR vi oss! Det är ju svårt att låta bli att bry sig om er alla här inne i tråden!!!!! :)
    Trots att jag aldrig lyckats få träffa er live så känner jag jättemycket för er!!!!

Men det var ju tusan att de lyckats slarva bort tiden! Usch! Förstår att du blev sur. Och särskilt som de inte direkt försökte "fixa till det" utan att ni fick klaga en gång till för att de skulle fixa en ny tid "akut". Hm!

Men men det måste ändå kännas som en minor thing när man sett sitt barn för första gången?! :) :) :)

• sweetstreet

Drömma det händer ju hela tiden.
    Stavningen menar jag. Man slinter konstant med fingrarna på tangentbordet tycker jag. Så det är inget du behöver bekymra dig för. Vi förstår ju oftast ändå! :D

• sweetstreet

Gissar att du måste varit jättemisstänksam om du gick så länge efter BIM utan mens meN ÄNDÅ INGET PLUS?????

• sweetstreet

Är det idag tråden stängs FruLLis????
    Trodde det var imorgon den 31:a??
    Men kanske är jag ute och cyklar igen. Mer än bara på min "Äggcykel" ;)

• sweetstreet

Vi har ju inte haft några nya förslag till rubriker på nya tråden denna gången?

Det har ju dessutm varit lite färre sniglar denna gången va?

Helt klart mer barnvagnar och färre sniglar. ;)

• sweetstreet

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Page!!!!!
    Kul att du är här igen!!!! :D :D :D :D :D

Jag har saknat dig!!!!!!!!

Och detta emd att vara neggo, tja det är vi nog lite till mans. Men jag är oftast snarare "dumoptimist" men det är inte heller alltid så bra... *tuggar på läppen*

• sweetstreet

HAha!!! FruLLis!!!!!!

Vad snopen du skulle bli ifall Boris visar sig bli en shclagerbög som älksar rosa fjäderboa och tighta glitterbrallor!!!!!!! :D :D :D :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???