• ljuvlig

När märker man av att man är...GRAVID???

Oj, nu lät jag arg men det var inte meningen.. Bara lite bestämd

• ljuvlig

Precis! Så nu måste vi hålla oss till EN,,,,

Ok girls?!

• ljuvlig

Oh, två dagar utan tråden är för mycket!! Helt otroligt hur mycket det skrivs här inne, både positiva och negativa saker.

Moppy; åhh så trist! Förstår att du vill komma in på rätt bana igen och försöka på nytt så fort det går... *kramas*

Är det någon som är här i kväll överhuvud taget ? Min make är ute med sitt företag hela kvällen så min kväll blir slappa framför tv:n med en stor bunke popcorn. Mmmmm

Har tänkt på en sak idag. Hur länge är ägget fruktsamt egentligen? Jag menar när det väl släpper (ägglossning) och vandrar längs äggledaren, är det då det kan bli befruktat? Eller hur funkar det?

Jag har bajsont i äggledarna idag men blir inte klok på om jag har ÄL eller inte. Ingen böj på stickan i morse och idag är det 25 dagar sen sista mens. Hur lång kan en menscykel bli egentligen? Jag är nog uppe i 40 dagar nu...

• ljuvlig

...det kanske heter äggstockar??????

• ljuvlig

Jessie76;

Jag tror att du måste få "klart" i kontrollfönstret, risken är att det inte funkar annars....
    Har du fler test hemma? Ett tips är att kissa i nån behållare så att stickan får gotta sig riktigt ordentligt innan

• ljuvlig

Nu minsann fick jag äntligen böj! Och jag börjar mer eller mindra känna igen ÄL-symtomen på mig nu Aj, aj i äggstockarna och ett ganska grumligt urin (ser ut som små äggvita-delar som simmar omkring). Detaljerat, sorry... Är det fler som känner igen sig eller är det bara lilla jag?

• ljuvlig

.. och som tur är vaknade jag med Stock i morse (aj, vilket språk) så det gör inget att maken är borta ikväll
  • ljuvlig

Go morron, go morron i alla väderstreck! Min make kom ålandes in i sängen vid 05:00 i morse med en hint av alkoholstank så nån stock blir det nog inte förrän i eftermiddag när han har vaknat

sweetstreet:
    Jag tror det måste vara äggvita i urinen. Har testat ÄL-stickor 3 omgångar nu och varje gång jag fått böj har urinen varit grumlig och lite "äggvitadelar" som flyter omkring. Det är jättebra, då kan man ju bara kissa i behållaren nästa gång och spara pengar på de där apdyra stickorna!!!

Storasystern:
    Ohh, då är det fler som har det som jag . Skönt att veta, trodde jag var helt ut och cyklade (menscyklade, hi, hi).... Har du ätit p-piller tidigare eller har du alltid haft 40-dagars? Vilken dag brukar du få ÄL? Sorry, många frågor....

Och så önskar jag gänget som ska träffas en riktigt trevlig dag!!!

• ljuvlig

Just det, till min fråga igen. Är det någon som vet hur länge ägget är fruktsamt egentligen? Jag menar när det väl släpper (ägglossning) och vandrar längs äggledaren, är det då det kan bli befruktat? Eller hur funkar det?

• ljuvlig

Storasystern:

*nickar instämmande* Bakfyllesex är poppis, även hos mig! Och det hjälper faktiskt

Hoppas på att cykeln blir kortare med tiden, för det här är så orättvist Grrrr. Jag slutade i juni så vi "hojjar" tillsammans då

Tänkte på det där med ägget igen. Om det har en väldans fart då? Då kanske det bara är fruktsamt några timmar? *knäppgök*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???