• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

åååååhhhh..... *biter på naglarna*

det måste vara morgonurin va?

• nenne78

jo, jag tror det! Hin har nog BIM början nästa vecka (jag har på söndag)

• nenne78

Snart så...

hahaha, du ger dig inte?? Fast jag måste verkligen gå på tryckeriet snart - I have a turtle poking out my ars!

• nenne78

japp, frullan, man får juså fula märken i r*ven av pakethållar'n....

• nenne78

sweetstreet
    vadå, att man är skitnödig och får fula märken i baken av pakethållare *NYA RÖN!* YES! Jag är graviiiid!!!

• nenne78

eller läste du lite längre bak (i TRÅDEN alltså )

• nenne78

rapport från nenne

*trumvirvel*

näe, jag fick också mens igår helt enligt schemat. Så alla symptom var nog psykosomatiska. Är det denna tråden som gör det? jag kände på mig när jag skulle kissa på stickan i fredags att det inte var något. Men det känns helt OK! Det är ju bara första försöket och jag är inställd på att det kommer att ta tid. Men det hade varit en fin present till min man på vår 11-årsdag.

På't igen!

• nenne78

CicciL
    hehe, vad tror du han ska säga då? -"Mäh Cicci! har du kn*llat fastän du visste att du sulle träffa mig!!! "

*asg* hahaha! Det låter som ett dilemma jag hade kunnat fundera på. Men jag hade gjort det värre med att säga:
    -eeehehehheeh det KAN vara fullt i gegg därinne öööhöhöhö nuts nuts

• nenne78

Fast jag tror inte att de kan se skillnad på simvätska och snigelvätska, det späs nog ut.

• nenne78

Hinnsäck!?!?!??! vad har jag missat????

låter riktigt skumt och nästan lite farligt. Vad stoppar man i den??? *helt oförstående*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???