• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

sweetstreet
    aaah... misstänkte att det hade med såna där pregnants att göra
    Är det i den som bebben ligger i, som de sen sticker hål på för att vattnet ska gå om den inte gått sönder av sig själv? Ibland undrar jag hur man kan ha så dålig koll på hur kroppen fungerar. Äta. Skita. what else??!?!?! AHAHHH... Det är jsukt mycket!!

• nenne78

Lili 2006
    tack för ditt stöd, du är så välkommen så!!! Och lycka till i dina försök, här är vi blandat framgångsrika som du säkert sett.

• nenne78

har bara försökt en gång än så länge, så jag har väl inte så mycket att komma med men jag känner mest att sätter jag press på mig själv kan jag inte hantera det.

Det är så många runtomkring oss som HELA TIDEN ställer frågan, så om det dessutom kom ett krav från mig själv att vi måste bli gravida snart så skulle jag inte palla det.

Jag får se om ett år har jag sagt, men redan nu blev båda jag och min man lite ledsna trots att vi bara skulle "se vad som händer"...

• nenne78

BrudSommar2006
    det låter bekant, så du har nog rätt vad gäller skraptestet

• nenne78

1. 1:a försöket going on 2nd...
    2. inga
    3. gift 061007 med PRINSEN sen 11 år tillbaka (951104)

åååh jag har sån bautamens! Det bara störtblöder!!! Å jag är så himla k*********t!!!! Sitter och klappar maken i soffan och han bara myser och tycker jag är gosig men vill inte in och kika bland alla tomtar i garaget. När ska det sluta?!??!?!?!

• nenne78

har inget nasty att rapportera, ÄLcentrifugen är hos verkstaden och lösballen har fått kortslutning. Det sista var iofs sant. Måste ha en ny. Denna gång skippar jag det naturtrogna och går på FÄRG! Maken vill helst också ha en som är mindre annars är det så uttänjt när det är hans tur. *S* Måste surfa vidare... tjingeling!

• nenne78

helloooouuuuu!!!! Det tar ett tag att komma ifatt om man inte varit här på morgonen...

Håller tummarna får er som ska BIMera nu i dagarna!!!!!

Apropå den diskussion jag startade, jag har en grisrosa åderpåle som är gigantisk så ibland är den för stor helt enkelt. Men allt annat funkar, man behöver inte ha något som rör sig. Typ skruvmejsel. INTE den vassa sidan

Så nu blir det en färgglad sak som inte ser ut som en ... öh sån.

Jag har sett en toksöt ljusgrön sak som ser ut som en mullvad som håller en blomma i handen. Kanske något för er som funderar på att skaffa en för första gången?

Jag har handlat på RFSU's hemsida och via Himmelriket.se det sistnämnda hade party för oss på en möhippa. Då handlade jag lite olika glidmedel samt en ring till gubben med en durrande delfin ovanpå. Vet inte vad jag tänkte för den är mest skrattretande. Måste skrivit fel nummer på beställningen i min iver!!!

Min man äääääälskar att titta på när jag använder den. Så Frullan, det kanske är bäst om han får välja vad ni ska ha. Titta in på t ex RFSU så kan ni botanisera tillsammans. ihihihihiihih!

• nenne78

shit pommes frites, gör vi DIG generad

• nenne78

nu ska jag äta. Falukorv

pwaahahahahahahah!

• nenne78

tack frulLan. Men det är ingen som blåst i någon näverlur så jag känner mig bara hungrig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???