När märker man av att man är...GRAVID???
Nää tror faktiskt FruSofia och Skärgårdsbruden har tagit plussen för denna BIm omgång.
Jag är nog med i agustiklubben
Nää tror faktiskt FruSofia och Skärgårdsbruden har tagit plussen för denna BIm omgång.
Jag är nog med i agustiklubben
Har tyvärr inga hemma så får handla efter jobbet idag och testa imorgon bitti.
Jessie: Har för mig att FruSofia jobbade på MV?? Men hon är ju inte här just nu så lättast kanske är att ringa och kolla?
FruL: Jag kör med din taktik, vill inte hoppas och tolka alla symptomer och sen få ett stort fett MINUS i ansiktet. Jag blir så himla ledsen och vill inte lägga till mer på denna berg och dalbana som man redan åker i.
Tror inte heller att min kropp är helt återställd efter pillerknaprandet. SÅÅÅ det kan lika väl vara j*vliga PMS/mens symptomer som ger sig till känna nu efter flera månader.
Vet bara en sak, ska ALDRIG mer äta piller igen.
fru SAIDA L: Den fungar inte heller så bra för mig men försöker inte att hoppas förrän mensen bli konstig/försenad. Nu är inget annolunda förrutom just de symptomerna jag haft igår/natt och knäppa bröstvårtorna efter ÄL.
Jag LOVAR att jag ska ta ett test antingen ikväll eller imorgon bitti. Men det kan vara för tidigt än...
Skärgårdsbruden: GRATTIS roligt för dig!
Skärgårdsbruden: Vilket test använde du? tänkte om man inte skulle ta CB utan något som känner av lägre halter?
men du skulle ha BIM detta helgen?
Fick reda på lunchen att jobbet betalar extra om man är mammaledig. Hade inte rikigt koll på vad de pratade om men ungefär. Vanligtvis får man ersättning på 80% men jobbet betalar 10% extra så man får 90% av lönen. Är detta vanligt?
aha det visste jag inte med det är ju bra att få extra pengar :)
Just nu mår jag illa ...proppat/tröstätit massa rån och choklad som jobbet delade ut.
Varje gång jag springer på muggen så dubbelkollar jag boobsen. JA har fortfarande ont.