När märker man av att man är...GRAVID???
Och nej, ska inte spilla såsen. Det gäller att få in den i såsskålen ordentligt och hålla den lagom varm.
Och nej, ska inte spilla såsen. Det gäller att få in den i såsskålen ordentligt och hålla den lagom varm.
Jag kan meddela att Bisolvon definitivt är slemlösande. Om det piggar upp någon. Snorar vid helt fel tillfällen nu.
*snörvlar ordentligt*
Förhoppningsvis verkar det på rätt slem också. :)
*gnolar*
Stå på händerna när du är riktigt glad.
Stå på händerna när du är riiiktigt glad.
Du kan också glädja andra som i denna tråden
CYKLA
Stå på händerna när du är riktigt glad!
*bugar och tar emot applåder*
Neej, Vickan, vad tråkigt att det inte gick. :( Men du hade väl ett bröllop att se fram emot eller? Något annat skoj kanske?
Mens har verkligen blivit tråkigare än vad det redan är på sistone.
Men FruL, naket och sprit är inte barnvänligt. Inte den sortens naket i alla fall. ;)
Och vi vill ju vara barnvänliga väl? Annars kanske bebisarna håller sig borta... :O
:o
Funkar den gubben då?
Jaaaaaaa! Fick till en gubbe som jag ville. :)
Jag är inte Bakom. Jag är bara Mindre, och med perspektivet att jag borde vara lika stor som alla andra, så ser det ut som jag är lite bakom...eller efter...
Hängde ni me?!
På tal om handgripliga lektioner - var det någon som såg serien om Gustav III, eller någon annan kung, som gick vid jul för några år sen?
Stackarn visste inte hur han skulle lägra sin drottning för att göra en arvinge, så stallknekten fick visa hur han skulle göra, guida rätt till hålet, som de väl gör med hästar. Skrattade så jag trillade ur fåtöljen...
Har redan fått min lektion FruL. :D TV är nyttigt!
Mugglesfan, känner igen det där.
"Barn...inte just nu i alla fall. De kommer när de kommer..."
Så oääääändligt cool i den frågan 8)