• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Mugglesfan: äta vitaminer/minderaler är aldrig fel. Zink t ex är bra för fertiliteten (finns i de där vitamineral och Mitt Val)

jag har ju en del husmorsknep som jag nosat mig till men det kanske ska vara en mer seriös lista?

• Moppy

Tjejer - ha så kul ikväll! Jag är ju också Stockholmsböna men har haft annat bokat varje gång ni ska ses. Låter dock mysigt med era träffar. Ser fram emot en update imorgon bitti!

• Moppy

Ja jag vill ju träffa er också! Har ju inte sagt till mina kompisar att vi försöker så det vore skönt att ha några personer 'live' att snacka med.... Lovar att komma nästa date...

• Moppy

Sorry jag är INTE en av de som inte vågar träffas (det finns ju en del sådana anonyma typer) utan det har bara krockat. Next time honeys!

• Moppy

julifrun: välkommen i tråden! vi är alltid glada för nya desperata plussare!

• Moppy

Lapinette! Då BIMar vi nästan samtidigt, jag den 19:e och du den 21:a. I dag känner jag dock ingenting, så mina förhoppningar har sjunkigt rejält... Usch vad tiden går långsamt!

Mugglesfan: det luktar...PLUSS! Och om ni tänker efter så har jag faktiskt luktat mig till två tidigare plus: Cicci och Snartis. Kanske är jag en ny Saida??! :D :D

• Moppy

Vad lugnt det är i tråden idag! Ingen där? Vi behöver helt klart en 'sweetstreet' i dagsgänget för att hålla igång tråddiskussionerna... ;)

• Moppy

Vi håller tummarna för dig Frullan - att du är rikitgt bitchig och står på dig så du får din op!

Är det någon som BIMar snart som har några symptom att rapportera?

• Moppy

Hmm fisande är ett gravsymptom, intressant.... *sitter här med uppblåst mage* VAA??? SLUTA INBILLA DIG MOPPY!

• Moppy

Skärgårn: BIM om en vecka! Dagarna går sååå långsamt. Känner molande sen ett par dagar tillbaka, och så fisarna förstås ;) Men eftersom jag var krasslig när jag ÄLade så har jag realistiskt sett inte mycket hopp...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???