• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

jag älskar också att åka skidor, brukar åka varje år till Alperna, men har inte bokat ännu. Tänkte boka reguljärt en lång helg lite senare, om det inte blir någon bulle....

Jag är dock en riktig smöråkare, så jag håller mig från pucklar ändå...

• Moppy

vink vink till dig Sweet och godmorgon!

• Moppy

Sweet jag är en fegis...vill inte visa min nuna ännu på nätet. Inte ens mina närmsta kompisar vet om mitt plussjagande... du får bedja lite mer och med stooora hundögon för att lyckas ;) jag är dock mycket nyfiken på er, kanske är det någon man känner i real life?? AHHHH

• Moppy

Skärgårds och Snart så... var det ngn av er som mådde illa flera dagar innan BIM?

• Moppy

Muggles och sweet.... faaan jag känner med er! jag lovar om ett par dagar är jag där också och vi kan krypa in under deppmanteln tillsammans.

Jag är riktigt orolig att jag kommer blir SUPERNERE om det inte tar denna gång. Usch pucko-tjejen har låtit förväntan ta överhanden och dagdrömmer om allt från hur vi ska berättade nyheten för kompisar till vad vi gör om det är tvillingar ?!?! OK kan någon just shoot me så mina tankar slutar irra iväg på detta okontrollerade sätt?!? Det är ej normalt....

i vilket fall som helst, jag tänker inte ge upp hoppet förrän fulla syndafloden är här (muggles & sweer rosa flytningarna kan slänga sig i väggen). Nu ska jag dagdrömma vidare *hjääälp....*

• Moppy

Hej tjejer!
    Åhh vad skönt att operationen är över nu Koko och att du äntligen fått SVAR! Du är så duktig, tjejen! Hoppas du mår bättre i helgen och får mycket ompyssel från din man :)

Pirr - tråååkigt med minuset. Vet precis hur det känns. Själv har jag imorse fått en svagt svagt brun flything, 3 dagar innan BIM. Usch, hjärtat hoppade upp i halsgropen och jag kunde tyvärr bara tänka på vad som hände förra gången. Orkar inte gå igenom det igen... *suck* ja ja jag ska INTE ge upp hoppet förrän det droppar rött i brallan...

Ha en skön helg alla och Muggles - jag hoppas på dig....

• Moppy

Hej hej
    Här har blodet börja rinna 3 dgr innan BIM... så det blev inget denna månad... Hade en riktig blecka igår för att trösta mig, det kändes riktigt bra att bli lite lullig.

Var superdeppig igårkväll, men försöker nu se positivt på det hela, och tänka på att allt kul som händer nu runt jul och att tiden kommer fluga fram till nästa ÄL.

Kram på er, nu ska jag på julmarknad och får lite julstämning!

• Moppy

Hej hej!
    Neeeej Moppy har inte gömt sig, och deppandet är helt ok faktiskt (woohoo behöver ingen deppmantel!).Insåg att detta faktiskt bara var vårt andra försök (första försöket gick ju som det gick som ni vet), så jag FÅR inte deppa. Det är inte fair mot alla som försökt i åratal....

nu är det ju jul och en massa skoj som händer så nu kommer tiden flyyyyga till nästa ÄL!

Funderar dock på att om vi ska ändra taktik till nästa gång och vänta in ÄL och köra varannan dag. Hmmm... jag är bara så rädd att de där j*la stickorna visar fel och så har man missat chansen. Vad tycker ni??

• Moppy

Så både Snart så och Muggles körde varje dag kring ÄL, eller hur?

• Moppy

jag har varit borta ett tag från tråden men ho ho var är alla tjejer som fortfarande försöker bli preggo?? har alla försvunnit? är jag ensam kvar som inte är gravid ännu? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???