Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

och självklart så får du låna min k-pist om det behövs. Bara för att ge lite mer udd till det hela så kan jag ta med ett par handgranater också

• nu är jag fruL

koko: den kärringen kommer inte komma ska du se. Annars så kan jag nog fixa fram lite kärnvapen också. Jag har ju vuxit upp i förorten och där lär vi ju oss hantera och köpa vapen i småskolan
    skriver upp på listan en eldkastare också... så där

cicci: ha ha ha
    jag tycker redan att du börjar låta lite bestämd och myndig på rösten .Mamma hormonerna har nog redan börjat komma

• nu är jag fruL

jag vill att koko ska testa !
    JAG är nervös

• nu är jag fruL

dessutom så vill jag ha inlägg 1800

• nu är jag fruL

jag tror att jag fick det!

• nu är jag fruL

koko: det KAN vara farligt att ignorera en gangster från förorten som har kontakter med kärnvapen

MEN som tur var så gillar jag dig....

• nu är jag fruL

så du kan tat lugnt

• nu är jag fruL

nu
    mina kära underbara kämpare
    måste frullan dra.
    Japp mot stallet
    här skall ridas en timme så att jag får in rytmen för sen är det hem till maken och galoppera järnet

ha ha ha
    knul***lla så det ryker i muffen i kväll mina speriesuktande babes
    puss
    på återseende i morgon

• nu är jag fruL

hallojsan i tråden någon vaken
    så här sent brukar jag alllllllllllllllldrig vara inne på BT. jag antar att det håller på överstyr alldeles för mig...
    men vad faaan

Håller ni på att gnugga bäver allihopa som jessie så fint uttryckte det eller vad gör ni

sweet: jag vet inte om jag sagt det men jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen att du fick menshelvetet
    MEN kom igen nästa gång ska vi fanimej ge kärringen vad hon tål så att hon inte kommer tillbaka på läääääääääääänge
    kämpa med oss
    jag tänker spöa skiten ut röda tanten om hon bara så försöker komma i närheten av nån av oss

tillbaka från stallet med ett svidande mellan benen
    hoppsan så kan det gå

men vilken ställning skja man köra på om man är öm i kl*ittan
    help

helst ska det ju vara en ställning som ger barn också¨

• nu är jag fruL

apropå rosenrot så är jag inte helt säker på att det äär just dom tabletterna som gört mig lite speedadd. det kan lika gärna vara de där med gladad gubbar på som jag köpt på plattan

muggles: hmmmmm pms humör KAN vara ett symptom....
    bläddrar i boken över symptom
    Japp så är det
    så......
    hoppet är INTE ute.
    Men går det åt helvete så har vi både depressions mantel att låna ut och kan förse med kärnvapen om du vill spränga något. ALLAbehov kan tillgodoses

hmmm tror ni man behöver mat eller räcker det med glög goch smågodis
    japp maken är borta då dansar fruLlan naken på bordet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???