Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

snart sa
    jag ar ocksa HELT overtygad om att du fick ett for tidigt missfall. Absolut. jag tror aven att det var precis det jag fick ocksa. Men att det av nagon anledning inte gick hela vagen den har gangen. Det kanns OERHORT bittert jag vet. Och skrik ut din aggression och angest har. det ar det vi ar tillfor. Sen ska du precis som dina kloka tradkompisar har sager ga hem och bara unna dig ALLT det du gillar.
    Faaaan vad EGO idag!!!!!!

koko> hur gar det for dig

• nu är jag fruL

jag menade att du sk VARA eho idag!

• nu är jag fruL

sprattelknappen
    ha ha ha det var den roligaste omskrivining jag hort!!!! ha ha ha
    nenne du ar faktsikt en frisk flakt i livet!!!!!

koko nej jag forstar. fast jag tror inte det blir minus...

• nu är jag fruL

nenne.
    hmmmm ja jag tror ABSOLUT att det underlattar att komma samtidigt. MEN jag orkar inte alltid. Jag har lite svart att komma samtidigt som maken. Jag kan inte bara pilla till lite pa sprattelknappen sa att det funkar. jag ar lite mer kravande an sa.
    sa ibland blir det ren mjolkning av maken

• nu är jag fruL

faaan ska jag styra....
    hoppsan
    jag kan saga att jag ar okand for att trilla omkull och kora i diket. Nar jag ar full alltsa...men det ar jag ju som oftast. Bade nar jag ar till fots och till cykel. Sa att jag styr shitt da blir det krokigt.
    ja menar oj oj oj

nenne det ar fuskigt att du kommer som pa bestallning jamt...

• nu är jag fruL

men jessie for sjutton
    du ar ju sakert ocksa pa smallen. testa dig@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

nehej du nenne
    du SA att du skull kora sa nu far du fasiken i mig gora det!!!!!!
    JAG har precis dukat fram en platta ol och en chipspase. Jag kan inte styra...

tjoho....

• nu är jag fruL

frejis
    Att vara deppig är INTE ett själ till att hålla sig borta från tråden!!!!!
    ta det från deppdrocttningen själv

fast jag kom ju just nu på att jag också hade samma tanke att hålla mig borta när jag var som deppigast... usch vad dumt av mig!!!
    NÄE här får man vara precis hur deppig man vill tycker jag!!!! ös på med era depptankar. Jag är BÄST på att vara deppig så jag kan ta hur mycket som helst

man får även vara hur glad man vill också. eller hur nojjig, puckad, korkad, elelr bara vara.

det enda man INTE får är at sticka in sitt fula tryne och tala om att man är gravid. Sorry men far åt helv*ete här kämpa vi faktiskt ihop
    Sen får man inte vara elak mot andra i trådem.Men det är aldrig någon som är så det är inget problem.

Så där nu har mamma deppmaster kommit med lite regler.
    Kanske ska vi göra dom officiella efter nästa styrelsemöte

• nu är jag fruL

just det vitaminer och mineraler var det
    Folsyra är vel det enda som man uttalat ska ta om man vill bli gravid. och det finns multitabletter på apoteket med folsyra och allt annat gott i. Dom är bra och täcker alla behov.

sen finns det teorier om att rosenrot, bisolvon och omega 3 på olika sätt kan hälpa en att blir gravid. Men det är inte vetenskapligt bevisat tror jag.

• nu är jag fruL

alltså nu menade jag dom som bara tittar in i tråden och skriker ut att de blivit gravida...
    bara så att ni föstår.

att folk HÄR talar om att de är gravida är ju det vi vill, vårt mål. det är bara de som tittar förbi och aldrig kommer hit mer...

men ni fattade nog

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???