Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

vi misslyckades precis för fjärde gången

• nu är jag fruL

jessie
    hur vet du det???
    har du testat dig??

om du nu verkligen vet så kan jag gråta en skvätt för din skull också om du vill. Jag menar när jag väl håller på....

• nu är jag fruL

lili
    han trodde att det eventuellt kunde vara så att jag har endo. Men han kunde inte säga säkert innan jag gjort titthåls op och det vill han inte göra förräns vi försökt en längre tid...

tröstlöst att bara vänta

• nu är jag fruL

för det är inte så att jag hoppas mindre även fast jag vet att jag kanske har svårare än andra...

• nu är jag fruL

ja jessie
    jag kanske skulle byta mina GT
    från grav test till gin tonic. Jag lovar att jag får mer plus och positivt ut av dom

ja hur kunde koko få reda på det ...
    hmmm hur kollade hennes gyn?

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    tack för att ni försöker stötta
    otroligt snällt av er
    ni är verkligen toppen

sorry om jag har dragit ner humöret i tråden under dagen. Allt känns bara så hopplöst.

dessutom så har jag panik över att jag måste åka till urskogen i morgon och vara borta resten av veckan, dessutom så måste jag vara bortrest HELA nästa vecka vilket självklart är den vecka jag har ÄL. Så inte bara måste jag vara från hem och make, vi missar även ÄL.

Just nu känns allt faktiskt bara skit.
    Men TACK för att ni försöker pigga upp mig.
    'Ni är allt bra rara

• nu är jag fruL

hejsan alla underbara flickor i tråden!

Här kommer jag inramlande sent omsider, jag har åkt västerut till urskogen idag och sen haft fullt upp.

Jag är fortfarande så otroligt ledsen över misslyckandet att det gör ont i själen varför ska det vara så svårt?????

men jag har bestämt mig för att inte ge upp. Vad är alternativet liksom, lägga sig ner och dö? då blir det ju verkligen inga barn gjorda ...
    tack för ert stöd tjejer och jag lider med er som testat negativt och börjat få mens.
    Tro mig... jag vet hur det känns och hur ledsna ni är
    Tyvvär så har jag inte så mycket pepping att komma med eftersom jag själv tycker att det känns ganska så hopplöst...

Men jag förstår hur ni mår.

cicci din tokfia
    Det kanske inte är det bästa att gå och köra upp papper i muffen hela tiden om man inte blöder utav mens så blöder man vel av allt petande efter en sån behandling.

s¨å sluta köra upp papper. måste du nu peta upp nåt i muffen, låt maken sköta det jobbet

Ni andra, jag håller fortfarande tummarna för er, än är det inte HELT kört va?

Fru Sofia, grattis!

• nu är jag fruL

tack sweet
    alltid trevligt att vara saknad.

Illa om du tror att det är mens symptom MEN ge inte upp hoppet än innan blodet forsar mellan benen. Fast vad man läste om moppys (tror jag) mens under graviditeten så kan man ju inte ens lita på att DET är ett tecken på att det inte tagit.

Faaan vad irriterande. Fast för det flersta så är ju mensen verkligen ett tecken på att det inte tagit.

Usch jag vill bara bli gravid NU!!!!!

usch jag tyckte länken om tipsen för att underlätta graviditet varhemsk. Fick superångest över att jag dricker kaffe, tar en cigg nån gång och att man inte petar i sig en million piller man ska peta i sig utan tar ewtt par andra....
    usch det känns ju som det är helt omöjligt att göra rätt...

• nu är jag fruL

ljuvlig:
    pratade precis med maken om den där länken. och vi kom fram till att det är nog värre för barn produktionen att lägga om sitt liv alltför mycket än att få i sig fredagsvinet. jag menar, om jag skulle sluta dricka vin nu för att bli gravid så skulle ju min kropp få tokspel och undra vad faaan det är för något på gång.
    Snacka om att kroppen skulle bli stressad
    Näe det skulle nog blockera barnaalstrandet mycket mer än funderingar på flytningar och lite vin...

Näe man får nog ta såna tips med lite salt.

Och vaddåååååå
    ska man bara ha sexxxxx med den man vill ha barn med
    Näe skojar du????
    men alla andra jag knu***llar runt med då????

• nu är jag fruL

morrn morrn flickor
    Japp efter 13 timmars arbetsdag så kommer man tillbaka 10 timmar efter man gick härifrån. Ja ingen kan ju inte säga att jag inte roar mig kungligt här i hålan när jag är på tjänsteresa
    fast å andra sidan, det är ju för att jobba jag är här och det är ju inte så att det finns så mycket annat som lockar...
    Sen är det ju bra med alla timmar jag jobbar in för det blir ju tre veckors semester i frebruari och jag har ju ingen sparad semester.

skärgårdsbruden: ett svagt pluss är också ett plus grattis tror jag nog att man vågar säga.

sweet: ge inte upp hoppet föränns blodet börjar rinna.

I går kväll upptäckte jag att jag är mer skadad än vad till och med jag kunde tro. TROTS att jag haft helt vanligt mens OCH testat neg på gravtest så inbillade jag mig att själva bröstvårtorna såg mörkare ut och att jag visst kunde vara garvid.

MEN hallå HUR korkad får man blir!!!! Vad med behöver jag för att fatta att jag INTE är gravid? Skriftligt intyg från påven eller? mens och negativt grav test verkar ju inte räcka för att jag mitt ekollon ska fatta...

Usch vad dum man är.

Näe sweet: Inga fler tidnings tips om hur man ska bli gravid jag tror faktiskt att den stressen bara är skadligt.
    Nu äter jag omega 3, vitaminer med folsyra samt bisolvon DET får räcka och bli över.

Annars så pendlar jag mellan djupaste sorg/förtvivlan och hopp.... mycket jobbigt.

cicci: ta ut pappret ur muffen och kom hit och snacka

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???