hejsan tjejer
tillbaka på jobbet efter en mycket trevligt ridtur. Hästen som i normala fall är vild och galen måste ha känt på sig att jag var ledsen för han gick som en dröm. Bara lite bakutsparkar i en galoppövning, men det hör ju till.
Tur att det finns djur som kan trösta en när man mår apa. jag fattar inte folk som inte har insett djurs helande verkan.
usch vad allt känns trist. Jag kan inte fatta vad som hände den här månaden. Jag tyckte verkligen att jag hade symptom. Att min kropp inte alls kändes som vanligt. Något var annorlunda. Värken och att brösten växte, tilloch med maken såg det så det var ingen inbillning.
Men nej då det var ingenting
Usch jag ger snart upp varför kan det inte bara fungera. VARFÖR!?
usch vad jag komemr tröst dricka på lördag. det ska bli så attans skönt att träffa er tjejer. Jag kommer nog vara okej igen då, och redo för massa sprit och skitsnack. men först ska jag sörja.
Usch tillhör jag dom som INTE kan få barn ????
Nenne usch vad trist lider med dig gumman men vad skönt att du tar det så lugnt.
Pirr: nu får vi hoppas att du får ett plus och likaså snart så. Håller tummarna för er. Själv så..........
Sen måste jag erkänna att jag blir asirriterad och arg på alla som bara stoppar in huvudet i tråden, talar om att de plussade på fösta försöket och sen försvinner.
TACK ska ni ha!!!! Gnid gärna lite emr salt i mina sår.
Hallå
Jag förstår atrt ni är glada och jag är glad för er skull, men hallå vi kämpar här och vi lider enormt av att det tar tid för oss.
usch förlåt att jag är sur och elak...