När märker man av att man är...GRAVID???
det kan ju lika gärna vara tvärtom. Men nu ska vi inte hoppas på +, då kanske det blir det?!?!.
*s* kan se dig framför mig topless med stoppuret i högsta hugg
-"NU!!!! Det brännner!"
det kan ju lika gärna vara tvärtom. Men nu ska vi inte hoppas på +, då kanske det blir det?!?!.
*s* kan se dig framför mig topless med stoppuret i högsta hugg
-"NU!!!! Det brännner!"
tits on fire!
låter som en ruggig hårdrockslåt *headbangar*
*headbangar hysteriskt*
dzzzuzuduuzduzduzuduzduu!!!! Titts on fayööö!
japp, jag tror det var originaltexten - sen fick de byta för annars hade det blivit *piiip* on fire!
fan. det känns som att jag jämt mår illa nuförtiden. Men det har jag gjort flera månader lite grann så jag tror mer på att det är något med magen och inte med ... nedre magen. Det kanske är därför som min ÄL spökar eftersom jag stressar som en idiot? Vem vill vara gravid i mig då?
Bäst att tröstshoppa lite fina julklappar i eftermiddag och hem och pussa på maken. Det brukar hjälpa.
nämen fruLlan! Stackars dig!!! Kryp in och värm dig under filten du. Jag tycker du ska skippa vinar'n, i alla fall om du är som mig. jag blir bara mer miserable av alkohol. Fast det kanske är skönt också att få bryta ihop och komma igen.
IGEN!! Sist var det jag och sweetie som passerade 4000 gränsen tillsammans *minns och ler vid minnet* - vem blir det denna gången??
håller tummarna CicciL!!
*försöker känna efter*
7 dagar kvar till BIM. nä. nada. Fast som sagt, det kanske är bra att det inte blivit något nu (fast det passar iofs ALDRIG efterosm man hela tiden kommer på saker man vill hinna med innan...)
kul att läsa, vänner-fan! Veckorna verkar rusa iväg för dig!
Cicci
jag läste badanka med betoning på andra stavelsen och fattade ingenting *S* trodde att det hade nåt att göra med att bli påsatt. (jag brukar inte vara så enkelspårig... öööh) Typ BABONKA i muffen. *s* Som en hälsningsfras. HAHA! Är det fredag, ellerrr????