• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

kan inte tanten komma nu då så man slipper fundera??

• nenne78

page
    aah jag måste väl offra ett då. Imorgon bitti. Eller kan man göra det när som?

frullan
    vadå?!?! Tuppen eggar ju en så man får pippi, fast tvärtom.

• nenne78

page
    jaha.. fan, jag har ju slängt bipacksedeln.... Hur får man reda på vad som är bäst?

• nenne78

ni är det maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!! :-d yei!

• nenne78

_nu_ ska det ju såklart vara.

weeh! Sen ska jag bli packad och glad! Mot packbordet!

• nenne78

todilooo
    hoppas på ena riktiga milkshakes då eftersom jag i princip har lika stora som Lasse Kronér (eller han leder nog)

googlade lite på clearblue och där står det att man kan testa dygnet runt men att det är säkrast på morgonurinen eftersom den är mest koncentrerad. Hur ska det vara egentligen, ni som testat mest?

• nenne78

snartis
    okidoki, då får jag väl vänta ett tag så att tanten hinner ikapp...

åååh varm choklaaaaad!! Vill ha! Med en skvätt cointreau... eheheheheh *skrattar elakt åt alla på tjocken som inte får smaka*

• nenne78

mäh!!
    Samma sak hände mig i fredags. Vi slutar då 4 egentligen (utom de i tryckeriet som slutar 3), men då var majoriten på begravning av en kollega. Fint så. men ingen som var kvar har fått förtroende att ha nyckel, och såklart blev jag kvar sist och fick vänta till 16.50 innan chefen kom för att låsa. -[ -[ -[ AAAHH!!!

• nenne78

fast jag får ju inte betald övertid så några minuter på kompsaldot kompenserade ju inte direkt.

AAAAAAAAAAAHHH!!

• nenne78

fast vad gnällar jag för, det var ju snart en vacka sen. Förlåt, jag drogs likosm med.

• nenne78

och så har jag tydligen glömt var E finns på tangentbordet.

• nenne78

man kan tro att det händer mig jämt eftersom jag är här så mycket. *skäms lite*

• nenne78

fan vad jag är godissugen. Fast vi har ätit godis VARJE DAG ett tag nu och man blir ingen hawaiian tropic av det. Tänkte mest på min trekantsbikini inför thailand då. F*ck.

• nenne78

fy fan vad skönt att få säga till alla här att nähä, nu får ni hitta någon annan för ett tag. MOHAHAHAHAH!!! s u c k e r s !

• nenne78

mindre
    ååh älskar mandlar!!! Aprikoser är gott med ett överdrag av ... fast då faller ju allt.
    hhaha, jag tror det är en mycketmindre du har där inne.

• nenne78

alltså, mitt förrförra inlägg menade jag då självklart mina kollegor...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???