När märker man av att man är...GRAVID???
vänner fan
det är möjligt att jag lade in ett och annat inlägg i debatten tidigare än så. Men det var först efter att jag gifte mig som jag blev aktiv snuskpratare med tantskräck
vänner fan
det är möjligt att jag lade in ett och annat inlägg i debatten tidigare än så. Men det var först efter att jag gifte mig som jag blev aktiv snuskpratare med tantskräck
pillesnopp
snart så...
ok, är du riktigt säker? Van damme har man ju sett. Gå ner i spagat. med synthfläta. *ryser* Tur att det inte var Steven Segal, han bara vevar med garden!
iiihaaaaa! *måttar karatespark mot anslagstavlan*
hahaa, jo när den är pytteliten efter en lång cykeltur i minusgrader. HIHIHI! SNOPP!
när åker hon??
sälen är ju inte fy skam Om du åker med liftkortsbussen och det sitter en man i sina bästa år med tagelhår så säg hej, det är min pappa
eller inte "hej det är min pappa".. ah dessa syftningsfel...
hhaha, näe jag dricker inte vin. Just nu. Jag jobbar... pawh riktitt! Lite disträ...
min man vill inte äta pannkakor, han tycker inte det är riktig mat. Å kravet han hade förut var att han skulle fria när jag lagade lika goda pannkakor som hans farmor. Men eftersom jag aldrig fick en chans så är det förklaringen till att det tog 11 år för honom. Sen spöade jag skiten ur 'an så att han kom ner på knä. Nåt sånt. Lite överdrivet kanske.