När märker man av att man är...GRAVID???
åh TILL MIG?!?!?! Vilken fin!! Åh så leeennn... men vad händer den blir ju bara större och större!
åh TILL MIG?!?!?! Vilken fin!! Åh så leeennn... men vad händer den blir ju bara större och större!
moppy
hhaha, visst är det dumt. jag tror att den i trådlistan räknar alla inlägg, medan den inne i tråden räknar alla utom dem som censurerats.
vifta med svansen you big boy! *rodeo*
aaah jag halkar!!!!
*tar ett desperat grepp i svansen*
aber bitte nicht, mittens in gesicht! *reserverar mig för eventuella stavfel*
hahaha skojar du att det är sent eller? Jag måste nog åka hem snart...
nu packar jag ihop och cyklar hem, flickor! Hoppas få en hög svansföring! Mooahahah arne hegerfors regerar!
honungsjohanna ... är det "mitten ins gesicht?" det var en gammal sång vi sjöng på tyskan, kommer inte riktigt ihål. Mig får du gärna rätta, jag kan ta det
häjjråå!!!
aahahaha ihål!! IhåG ska det ju vara (herregud, nu börjar det balla ur) AAHHAHAH BALLA!!!!
*suckar*
*ryser*
carola. MY GOD vad jag INTE tål henne. Hon ger mig eksem!
för övrigt. Jag har ju ingen koll på min cykel. Är på dag 30 och inte ett spår av någon galen tant i röd sparkdräkt. Förra cykeln var 30 dagar, gången innan 32... Inte för att jag vill hetsa upp er nu, för det enda symptomet jag känner är att jag känner mig uppblåst och fet. Och det brukar man ju inte bli förrän i slutet av grav så .. näe. Jag är nog inte på tjocken. Men varför har man tuppjuck i tjottafräsen?!?!? Varför börjar inte naveln att blinka?!??!?