• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

frullan!
    Du&jag alltså! Eccoskor och mössa. Vem bryr sig om frisyren när det är 10 minusgrader?!?! huvvaligen! När jag bodde i getthot var det en uteliggare som pratade med mig på tunnelbanan en gång, och han konstaterade direkt att jag var utsocknes... eftersom jag var den enda med mössa i hela vagnen. Det var iofs före skatearna började ha mössa året om.

• nenne78

nya tider - töntarna strikes back!

• nenne78

*darrar på läppen*
    jag tycker det är sjukt jobbigt att känna sig vilsen. Det är jag ju iofs redan men jag hatar när folk kan gissa sig till det.
    sckräckscenario:
    HA HA! *pekar* Hon ser ju helt bortkommen ut! Lova att vinka åt mig när jag kommer. HHHAHHAHAHAHA Hur nu ni ska kunna gissa vem jag är moooahahahahahahaha!!!!!

• nenne78

Mindre
    nä, jag har bara en superavslöjande e-postadress, men hoppas på att snartis känner igen mig. Jag ser ju ut som en brud varje dag. *fnissar*

• nenne78

det är jag som vägrar ta bort slöjan ur lockarna.

nä, jag är rödlätt. SPIKrakt hår, för,odligen blir det min grå mössa, svart kappa och grön halsduk. Förmodligen flugben till fransar eftersom mina ögon tåras jämt när det är kallt och jag frysta snortappar i vantarna.

• nenne78

vafan hur skriver jag egentligen?!?!?!

• nenne78

4000 är ju ingenting. Vad var det att jubla över?!?!? HAHA! mot 12000 !!!

Åh jag blir alldeles studsig, bli inte rädda om jag sitter tyst och bara lyssnar på ert pladder...

• nenne78

jaaa, vad hände med allt snusk?!?! Kände mig lite för grov i sällskapet.

• nenne78

aaah mugglesfan, kom du ihåg att jag pratde om min syrras boobs efter att hon fött barn?!?! Pannkakstårtan med ett jättebjörnbär i mitten? Huvva! Med min storlek på pattarna kommer alltihopa att vara vårtg*rd. Hjäääälp!

• nenne78

frejis... *noterar* ...bulldogliknande krulltott... det måste betyda korta ben, hörntänderna på underläppen på utsidan och jättelockig päls (måste vara en riktig blandras). Jag tror garanterat att jag skulle känna igen dig! *fantiserar*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???