När märker man av att man är...GRAVID???
Jag ligger aldrig med bena i vädret heller, jag tror de hittar in ändå.
Jag ligger aldrig med bena i vädret heller, jag tror de hittar in ändå.
Det är skönt att ni är så säkra på att jag har plus att vänta för det är jag inte själv. Så då kan jag skylla alla mina inbillade symptom på er - det vara BARA ert fel att jag kände en massa stickningar i magen mm
Nä och förmodligen har man tom hunnit bli otymplig. Men jag kan ju inte heller säga att jag inte kan boka en skidresa v13 utifall att jag kanske är på smällen. Så jag måste testa på måndag oavsett (om jag inte får mensen på söndag alltså). Får jag minus då så får jag väl köra på med skidresa!
Men i typ 3:e månaden kan man väl fortfarande vara ganska liten va? På magen alltså. Tänkte att man kunde skida försiktigt i blåa och röda backar (i vanliga fall älskar jag puckel, offpist och svart).
Man kan ju inte strunta i att boka helt för tänk om jag inte blir på smällen förrän i juni - då har jag ju missat en skidsäsong i onödan. Man kan ju inte sluta leva...
svidande bröstvårtor - det låter ju förresten plussitivt frullan
det börjar bli olidligt spännande nu tycker jag. ska jag behöva gå på RR, Bisolvon, ÄL-test och varjedagssex nästa gång... Denna gången körde jag bara Bisolvon, tänkte trappa upp långsamt
Jag alltså inte BARA Bisolvon, hade ju varannandagssex också (denna gången menar jag)
Snartis: det är jättesvårt att föreställa sig att man mår så piss som tex du gör. Skulle man göra det så får man väl avboka el ligga i stugan och spy när de andra är på afterski
Den bästa metoden är kanske att boka en skidresa - med Murphys lag i åtanke så borde man bli gravid direkt!
Spy av PMS - oj! Jag har nog det rätt bra...
Jag är så grymt uttråkad på jobbet idag. Lite lugnare för en gångs skull och jag tappade totalt sugen. Kanske ligger i en byrålåda någonstans... Hmmmm, kan inte hitta den. Har någon av er sett min tappade sug?
Snart är det iaf en aktivitet med jobbet före julbordet! Yes!
När ska du iväg hem frullan? Åker du tillbaka imorgon då eller hur fixar du det?
sweet: du sover nog nu men jag skickar massor av tröstkramar och jag kan berätta att det är precis likadant här. Kom precis till jobbet och skulle in här och rapportera att jag känner dragningar i korsryggen precis som innan mens men skulle bara på toa först. Precis likadana flytningar som du...
Men jag känner mig inte lika förkrossad som förra gången, mest bara tom. Jaha, inte den här gången heller då. Då sparar man ju in på ett grav-test iaf. Fast mensen kommer typ 2 dagar för tidigt så det kanske blev befruktat och fäste i livmodern (med tanke på ev nidis i söndags) och sedan blev det inget mer? Ja inte vet jag, ingen idé att spekulera heller.
Vi får trösta varandra sweetie!!! (När du har vaknat då...)
Och så får man väl hoppas på att det går vägen för pirr och Moppy!
Oj, här ligger ju min sug alldeles vid tangentbordet - såg den nu när jag kom imorse! Tack sweetie!
Jag förstår bara inte hur kroppen kan lura en så. De där känningarna i bröstet har jag aldrig haft förut. Men jag kanske framkallade dem psykiskt bara för att jag läst om det här? Eller så har jag riktigt kassa ägg (el mannens simmare) så att även om det blir befruktat så blir det inget mer sedan. Jag
är nog lite deppig ändå... Synd att du inte är vaken sweet!