När märker man av att man är...GRAVID???
Lapinette: Cicci kände heller nästan inga symptom före BIM så det behöver inte vara kört. Håller tummarna för er som BIMar nu!!! (Jag ger tillbaka... )
Cicci: igår kände jag verkligen att ngt var på g i magen men idag känner jag ingenting så jag förstår dig precis - direkt börjar man fundera om det har gått snett. Men jag försöker lägga bort tankarna på det och tänka som du att det är inget man kan göra åt det i så fall. Jag håller tummarna för dig också att allt ser fint ut (det tror jag)!
fruLlan: jag förstår din frustration precis. Jag kände mig också lite stressad över att Snartis, Jessie och Lollan plussade. Man tror att man ska bli lämnad ensam kvar... Men om det inte funkar nu så har du ju din remiss och då kommer det att fixa sig även om det är tradigt att vänta så länge. Jag håller tummarna för dig också!
Vänner-fan: jag tänkte ringa idag och se om jag får komma på inskrivning (jag antar att det blir efter jul). Jag har gått på Kungshöjd (p-piller mm) så jag tänkte ringa dit. Har haft en jättemysig BM där men tyvärr är hon mer på smällen än jag så jag vet inte hur länge till hon jobbar.
Vet ni förresten att det verkar som om man får betala för NUPP i Götet - 1800 kr! Konstigt att det inte är lika regler i hela landet tycker jag. Jag hade inte haft ngt emot att betala typ 300 kr men 1800! Det är ju rätt saftigt. Men test blir det. Jag hade faktiskt börjat vela om man skulle skita i test nu när jag är gravid (innan var jag helt säker på att jag ville göra ett) men så sa mannen igår att han vill att vi gör ett för om det är ngt fel på fostret så är han tveksam till att behålla det. Och så känner ju jag också egentligen, så test blir det. Gulp!