När märker man av att man är...GRAVID???
Page - finns det bild på dig hos Muggles?
Page - finns det bild på dig hos Muggles?
Page - din beskrivning låter som mig i 20-25 års ålder. Är glad över den bak och de former jag fått...om den nu kunde sluta växa här.
Bananen och mackan är mellanmål för jag äter ordentlig lunch och sen middag med mannen hemma sent på kvällen.
September - lycka till ikväll...INGEN MENS!
Min mamma är fd sömmerska men jag köper alla mina kläder utom om det är någon långklänning eller bröllopsklänning som behövs .
Page - har du också BIM nu???
Har inte läst era inlägg under dagen (suttit i möte med bossen) men apropå vad som kan hända med ens barn så har jag en väninna som har en ganska så avslappnad attityd till barnuppfostran. Där har den mest revolutionerade dottern blivit muslim och då menar jag med burka och hela köret.
Hur går det för september....håller sig tanten borta?
Tjejen som konverterat till islam har alltid varit väldigt frispråkig och mamman (min väninna) har varit på många möten i skolan hos lärare som inte klarade av henne. Bl a polisanmälde hos sin bror då han under ett bråk sagt att han skulle "döda" henne. Så min väninna har varit och pratat på sociala om dottern då de inte kunde ha henne boende hemma längre och sen fick hon gå dit för att prata om sonen (som åkt fast för att han klottrat). Det är vid sådan tillfällen som jag undrar om man skulle orka ha barn?
På något konstigt sätt så skakar min väninna på axlarna. Ler, kramar lite och går vidare. Själv hade jag blivit helt förstörd, sovit dåligt, försökt att skaka vett i ungdomarna ...ja, vad som helst.
Angående alkohol och droger - mitt botemedel kommer vara att aktivera barnen. I musik, idrott eller vad de nu tycker är roligt. Själv hade jag aldrig tid att hamna snett då jag tränade/idrottade var och varannan dag.
Tackar för denna upprepning av sympton. För nu har även jag börjat leta igen...shit, förra och förr förra omgången var jag så inställd på att det inte lyckats så jag slapp det där...känns det inte lite i brösten, magen är konstig ...hmmm...undrar om jag inte har extra mycket flytningar. I HATE IT!
Det är det värsta...väntan på BIM. Själva ÄL är ju ganska skoj men så när det är en vecka till BIM ...USCH, USCH!
Så hur mås det alla Vecka 2 BIMare?