• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Så varför går vi då och känner efter??!!! *kliar mig i huvudet*

• Lapinette

Stackars september! Har hållt tummarna hårt för dig hela dagen. Nu är det syrrans tur och det verkar ju som det kan bli något denna gång (tusen gånger bättre odds än när du är i Japan )!!! Tror faktiskt att det tagit för dig denna gång.

Några fler som står på tur (BIM)?

• Lapinette

Det borde vara någon där emellan eller är vi så få kvar som inte har lyckats än?! Det är inte min tur förrän om en dryg vecka, typ torsdag/fredag.

• Lapinette

Kan säga att vi vid ett försök (tidig höst) hade sex fredag x 2, lördag x 3, söndag x 1...inte fasen hjälpte det. Har nu förstått att det inte är kvantitet utan kvalitet som räknas dvs kör varannan dag och spermierna är på sitt bästa simhumör.

• Lapinette

Gillar inte piller

Nej, tjejer nu drar jag iväg och spinnar med maken. Säkert inte bra för de små simmarna heller men röra på sig bör han ...annars dör han.

Tjing!

• Lapinette

Inga sympton på tråden idag! Jag känner och känner...men jag har nog inga heller . Det är en hel vecka till BIM för mig och nästa lördag ska vi ha cocktailparty (inflyttningsfest). Har jag inte fått tanten innan dess så funderar jag på att testa efter festen.

• Lapinette

Dop är något att fira! Syrran det måste väl finnas lite skumpa att skåla i och sen är det bara att be om påfyllt stup i kvarten så blir du i fin form.

Troligen kommer tanten precis dagen innan vårt cocktailparty så jag mår så där lagom skoj på lördagen. Ni vet kramp i magen måste ta starka tabletter. Sen räcker ett glas och jag kommer att ragla omkring bland gästerna. Trevligt scenario.

• Lapinette

Cissi - då kanske jag är gravid ! Var tvungen att be om ursäkt till maken igår. Hi, hi...visst letar man sympton som en galning.

• Lapinette

Sweet - jag har säkert frågat förut (har ett minne som en krokus...kunde inte komma på någon bättre liknelse just nu) men när har du BIM? Känns som jag frågar om BIM konstant här inne...tur att jag åtminstone har koll på min egen.

• Lapinette

Då BIMar vi nästan samtidigt i slutet på nästa vecka. Jag vet att jag frågat förut och att du skrev något diffust som innebar BIM i en hel vecka. Sorrry!!! Ska nu hädanefter skriva upp det på en post-it och sätta på datorn "Sweet BIM 17-22".

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???