Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag har riktigt MENSONT nu och den enda som har kommit är beiga flytningar. Nu börjar jag tro att det är något mer allvarligt :(
    Men visst har vissa fått som mensont trots att de fått pluss senare?
    Någon som vet om testerna man kan göra på MVC är känligare än CB? Tänkte om det var värt att gå dit och testa?

Sweetstreet: Då får plats brevid mig under manteln.

• Snart så....

A.M: I vilken vecka ska man göra Nupptestet?

• Snart så....

Sweetstreet: Jo men vet inte hur ofta jag orkar testa och få ett -
    Redan nu har jag ju gått några dagar över BIM tiden så som jag skrivit tidigare kanske jag är en låghormonare.

Både jag och min m2b vill ta nupptestet. Fast först måste man ju bli gravid.

• Snart så....

Skärgårdsbruden: har oxå hört det, men grrrr det blir ju bara minus på testerna :(

Tjejer, kan lova att denna väntan när BIM redan varit är mkt VÄRRE än vänta på själva BIM. Hoppas ni förstår vad jag menar??

• Snart så....

CicciL: Ja så länge det inte kommer blod men vill ju så gärna få plusset oxå!
    Tänk då skulle vi verkligen cykla ihop när det gäller allt, inkl förlossningsdag hahahah

• Snart så....

Sweetstreet: Vänta en vecka? Oj får jag ensamrätt till manteln då?? Kommer ju bli ett regelrätt vrak...
    Ärligt talat så vet jag inte om jag kan vänta så länge. Funderar på att testa på onsdag, det är ju ändå 3 dagar senare än sista testet.

• Snart så....

Nej nu är bara en dag lång tid så 3 dagar är en EVIIIGHEEET för mig just nu.

• Snart så....

Koko: Ja tack, det är vi värda!

Nu ska jag åka hemåt

Kram till er.

• Snart så....

Elände!!!

Idag har jag tagit med min egen deppmantel.
    VARFÖR FUNKAR DET INTE?!?!?!
    Fick knapra alvedon igår mot smärtan för att kunna sova och imorse forsade det blod Fan fan fan
    Trodde ett tag att jag var gravid, onda bröst, inget rött i sikte, försenad mens men ack få fel jag hade.
    Så nu sitter man här med mens och ont i brösten och totaldeppig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???