Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Godmorgon!

Visst är det ödet - ÄL i veckan och nu börjar maken känna sig förkyld IGEN! Riktigt hängig, eländet bröt väl inte ut förra veckan. Och vi som behöver en sån massa energi för att få till det. :(

Sen vägrar han börja med vitaminer eller annat nyttigt som jag föreslår, inklusive träning. *muttrar*

• Liten med Mindre

Det är inte jag som blitt sjuk igen - det är han. :(

Vore det jag så hade det varit enkelt - bara att ligga och ta emot. :D Men nu rör det ju simmarna och deras tränare.

• Liten med Mindre

Jo, funderar på att överfalla honom. Att bli överfallen av en pilsk fru kan ju ha uppiggande effekt kanske. :D

• Liten med Mindre

Överfaller i rent medicinskt syfte alltså...

• Liten med Mindre

Moppy, glömde -

Välkommen upp på cykeln igen!

• Liten med Mindre

Hoppas att vi snart får vår första trådbebis!! :)

AM, hör av dig snart - vi är så nyfikna!

• Liten med Mindre

Jag skulle inte vilja åka till malariatrakter om jag var gravid.

Vi försökte med både kläder och myggmedel i Indonesien (och myggmedel på kläderna), men blev ändå bitna. Och visst hittar de alltid någonstans att sticka. Lite svårt att knata omkring i en biodlardräkt.

• Liten med Mindre

Missade att ni skulle äta profylax FruL.

Då kanske det skulle fungera, ifall bedömningen är att det medlet räcker dit ni ska.

• Liten med Mindre

Också uttråkad. Är snart igenom min mörka chokladkaka. Jag som inte skulle äta mer choklad. Vill hellre får mina glad-ämnen från en trevlig stund med maken.

Fast nu kanske jag får dubbel dos??

Inget annat skoj att tillföra. Tror av någon anledning inte heller på denna ÄL. :( Det skulle ju vara skoj att få dela ut nyheten med julklapparna, så detta är sista chansen. Därför går det nog inte...

Det märks att det är november i tråden.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???