Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Oj, gick det bra med er affär trots allt Snart så?

• Liten med Mindre

Jag kan andra advent! Solohelg och vill gärna träffas då!

Tror tyvärr det är lite fullt i kalendern innan dess. Skulle vara första decemberveckan då, men då är vi så nära i alla fall.

• Liten med Mindre

Kommer ni inte hemåt till jul Sweet? eller blir det jul i staterna?

• Liten med Mindre

VAKEN!!

Fast lite låg idag. ÄL och vi får inte till det så bra. :( Varför blir det alltid såhär???

Och så vill de flytta ut mig ur mitt rum på jobbet. :( Måste reda ut var. Jag och rumskompisen som kommit så bra överrens. 2 personer räcker gott i ett rum. (Lider med dig koko som har 4 pers till att tampas med.)

• Liten med Mindre

Problemet är att vi är rätt segstartade - och ingen av oss orkade hålla på tills det hände något, för någon. :(

Funkar inte helt enkelt, när man är trött, stressig och en av oss dessutom sjuk.

Fast vi har ju mysigt i alla fall. Inget mekaniskt tvångssex. :)

• Liten med Mindre

Ååååh! Mer champagne! Det var skoj - fnitterrusig!

Kan nog tänka mig att vänja mig vid champagne också. :D

• Liten med Mindre

Förstår inte hur de kan sova - det ringer ju i hela huvudet.

Eller har de suttit hemma och glöggat igår kväll?? :)

• Liten med Mindre

Eden - om inte annat så blir Susanne Lanefeldt lycklig. ;)

• Liten med Mindre

Ska på möte snart, har inte somnat vid datorn och ignorerat er ifall ni skulle undra.

Måste också ge en eloge till OBH Nordica som bara efter en försynt förfrågan på deras hemsida skickar oss en ny mixerskål för att den vi har eventuellt läcker. :) Det kallar jag service. (OK, det är i alla fall bröllopsrelaterat eftersom vi köpte mixern för presentkort från bröllopet.)

Och så skulle den kunna användas för att göra barnmat, i stora portioner. :D

• Liten med Mindre

*snyft*

Ingen ville träffa mig på möte. :( Ingen där. :( Skönt att det inte var "mitt" möte.

:D Nu fick jag ju bonustid att hänga här!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???