nu är jag fruL: ska du inte testa Rosenrot o bisolvon, det har funkat för många. jag äter som koko skrev mitt val tabletterna, de är kanon, mitt val kvinna...
Har precis varit i Kista hos en kund, vi skulle ha ett snabbt lunchmöte men det blev 2 timmar, vi pratade allt annat än business. De håller på med adoption och först nästa jul får de en liten från Kina. Hennes man är helt steril och de kom inte på det förrän efter 6-7 år efter alla utredaningar och försök. Tänk att få veta det, steril liksom, inte skoj.
Själv känner jag absolut ingenting fortfarande. Vet inte hfur jag ska ta det eftersom jag har kännt av de senaste 2 ggr sjukt mycket, men fått mens. Nu har jag bara varit lite öm i boobsen, men tycker det gick över på en dag. Inget annat!
Lite trist, för jag hoppas knappt längre, känns så otroligt normalt. Ja ja
Jaha vem ska plussa denna månaden då!?!?! Nu menare jag av stammisarna (sorry). Snart så, hur har du det, några symptom eller?
Fråga: Om man ska till gyn och har haft sex kvällen innan, lär han se alla simmarna som är kvar då, känns lite pinsammt i så fall. Jag kommer hem nästa ÄL från Gbg på torsdagkvällen och ska till gyn på fredagmorgon... måste ju hoppa på honom eftersom jag missar ÄL annars. Men vill ju inte att hela muffen ska vara full av gamla döda simmare om gynläkaren (som jag vet är en man) ska in där och snoka. Kanske luktar gammal flensost med. Inte kul då...