• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

Sweetstreet - här är en sajt med rosenrot på utrikiska!

www.supersmart.com/article.pl&lang=en&fromid=GG132

mugglesfan - Fritidsalkoholister! Jag ansluter mig!

• viktualia

fruLlan.... jag är vaken och online.... hm... mitt tips om ställning i sängkammaren... fortsätt rida, då kan du själv kontrollera beröringen av Kläppen och brukar vara skonsamt när man är lite öm...

....bara en tanke....

• viktualia

*fnittrar förtjust*

jaaa FruLlan... jag var tvungen att ladda ett tag innan jag vågade svara på ditt inlägg..

jag tänker dock fortsätta hävda att jag är en HEMSKT prydlig typ....

• viktualia

Musikanten... *tack gode Gud för BT-pladder* Tur att det finns andra som bidrar till att jag får sitta och småfnittra vid datorn!!

• viktualia

Snart så... - trosskygg -

Ja det kan man ju önska att mensen vore... dvs bara rann när man satt på dass. Min mens beter sig, hormonbehandling i form av p-piller, olika från gång till gång. Men i princip: Först kommer det rött på pappret. Sen går jag med binda i fyra dagar, det rinner mest när jag reser mig häftigt eller när jag anstränger mig (tex tränar). Däremot kommer det nästan inget på natten - förutom att det forsar när jag kliver ur sängen så jag springer alltid till dass sådana dagar!

• viktualia

till skumpa kan man äta smörgåstårta/landgång eller liknade.. och sånt kan alla glada latmaskar köpa på närmsta kondis!!!

• viktualia

pirr! - det som stannar, det stannar ändå. Man ska fortfarande gå på dass efter sex eftersom det minskar risken för urinvägsinfektion och annat jox. Så fortsätt pissa!

• viktualia

när jag räknar är det faktiskt bara 25 mil från Södermalm till min håla... FruLlan!!! riktigt såååå långt ute i busken bor jag inte.. ha ha ha

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???