Hej tjejer!
Oj, det var inte meningen att skrämma er med hårtappet. Som jag skrev så tappar jag i stort sett inget nu, så det är nog som Sweetan skrev att sen tappar man det man borde tappat nu också. Tur att jag inte skrev vad frisören sa mer ordagrant. Eller jo, nu måste jag ju skriva det ändå. Hon sa att efter amningen kommer jag tappa så mycket att jag kommer tro att jag ska bli flintskallig och sen kommer jag tappa lite till efter det. Men jag tyckte det var bra att veta det, annars hade man ju blivit jätteorolig!
Sen tror jag det händer nåt med hårväxten också. Många klipper lugg efteråt. Kan vara så att det växer ut mycket nytt hår då när man tappar mycket och då får man korta små nya testar runt ansiktet (om man inte är korthårig för då syns det ju inte så väl) och så väljer folk att klippa lugg när de i stort sett redan fått en ändå. Kolla in de ni känner som nyligen slutat amma, så har de som är långhåriga säkert lite kortare testar lagda bakom öronen. Mina vänner och de på jobbet har det i alla fall.
Muggles,
på din jobb-fråga blir jag nog tvungen att svara ja...
Själv då, jobbar du på K? (Kan inte så många företag som ligger på L.) På vilken sida av älven kommer er nya lgh att ligga?
Brudsommar,
När du skrev att du bl.a. hade ont i ryggen, är anfådd, trött och har dålig aptit funderade jag på om du tränar något? Jag tränar ju för fullt (spinning, styrketräning, pilates, går promenader) och har inga av ovanstående symptom just nu mer än att jag blir trött på kvällen och efter träningen, men konstigt vore nog annars. Dålig hy har jag också fått. Fast det kan bero på att jag passar på att äta mycket choklad. Får normalt sett migrän av det, men inte nu när jag är gravid, tjoho!! Lycka!
Ha en bra dag tjejer, SOLEN tittar fram idag såhär dagen efter värsta vädret man kan tänka sig!