När märker man av att man är...GRAVID???
Vändbart handtag valde vi bort för vi tänkte att insatsen jättelätt går att vända innan man går ut och så blir det extra vikt att ha det och ytterligare en sak som kan gå sönder. Och att hjulen gick ihop var heller ingen finess vi behövde, för vagnen gick att rulla rätt in i vårt bagage utan det.
Brudsommar, JA, visst är det stressande med allt man ska springa på!!! Och mitt upp i allt får man höra "Passa på att sova nu och gör roliga grejer, som att gå ut och äta och gå på teater". Min almanacka är väldigt fulltecknad känner jag. Var på Försäkringskassans möte i måndags. Ska gå föräldrarutbildning nästa månad och profylaxen i mars. Går på yoga varje vecka och massage en gång i veckan, fast det gjorde jag innan också. Och så ska man hälsa på på förlossningen som sagt och till BM titt som tätt. Det blir inga 40 timmars-veckor framöver, det hinns inte med! Så ni som ännu inte plussat, samla tid i era tidbanker om ni kan. Jag hade inget att ta av från början och det är lite stressande att se flexen gå mer och mer minus. Men men. Man måste ju inte göra allt detta, men om jag t.ex. inte tränar så mår jag ju inte bra alls, så det är defintivt inget alternativ för mig.