• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Nä, bara den som äger kontot kan lägga till bilder, så antingen mailar du ut dina användaruppgifter till oss, eller så mailar vi bilder till dig. Man kan ju även lägga upp sina egna album och bjuda in övriga, men då blir det kanske lite vär mycket att hålla reda på... :D

Jag har haft problem förut med att inbjudningar inte kommer fram, du kan vidarebefordra inbjudan i ett vanligt mail också, muggles, då går det över den vanliga postgången. ;)

• _koko_

Hmmm, det borde nästan vara ett krav att bifoga en egen bild för att få tillgång till våra... :D ;)

• _koko_

My god A.M. vilken pingla!! Och den här gången menade jag inte bebisen... :D

Om muggles kan tänka sig att hålla i uppläggning av foton är det väl lika bra att hålla inloggningen hemlig.

Klubbat!

• _koko_

Cicci - du måste skapa ett konto där och logga in på det, då kan du se korten!

• _koko_

Finns det ingen länk till höger om bilden, under där man loggar in?

• _koko_

Shit, vilka bra rim!!! Fasen att man inte får använda dem...

• _koko_

Cicci - När du klickar på länken i mailet, kommer du till en sida med bilden till vänster och inloggningsrutor till höger?

I texten under dem finns bla följande:

Forgot your password?
    Don't have an account? Create one for free.

Där "Create one for free" är klickbart. Klicka där!

• _koko_

Snartis - Nähärru, jag tänker INTE vänta till nästa jul med att bli på smällen!!! :D

sweets dikt är ju så mitt i prick att man nästan blir tårögd!!

• _koko_

Cicci - ja, det stod ju en MASSA text där, så det är klart att det går att missa. :D

• _koko_

OH MY GOD!! 7000!!! Blir det sweet igen som tar det? Ser ju ut som att det blir ikväll eller i morgon bitti...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???