När märker man av att man är...GRAVID???
Sist jag var där betalade man i baren innan man gick in, kan vara bra att veta. :)
Jag kommer garanterat stå inne och vänta iaf!
Sist jag var där betalade man i baren innan man gick in, kan vara bra att veta. :)
Jag kommer garanterat stå inne och vänta iaf!
enkelt(??) beskrivet: I samma hus som spy bar men på andra sidan. :D
Mittemot kungliga biblioteket (är det väl?)i humlegården
Frukosten serveras till vänster när man kommer in i lobbyn.
nenne - perfekt! :D
Kraaaam sweetan, jag måste tyvärr också dra nu!
:p
MÅSTE bara kommentera det där med tia vad-hon-nu-hette, hahaha. Var tvungen att googla fram lite bilder på henne, och lägg på TIO KILO och ett rundare ansikte så har du mig, hahahaha....
Eller...? :D
Mirranda - Välkommen hit! sweetan kommer garanterat dela ett plus med oss här, skulle trilla av stolen annars. :) :p
Nä, nu ska jag försöka få ordning på min skrivare och sen börja dra mig inåt stan, ses snart tjejer! :)
Stor kram till er som inte kan vara med och er som befinner er i andra delar av världen.
Hahahahaha, jag blev en golden!!
"Den tycker mycket om att bära grejer i munnen och gör det mer än gärna när den ska hälsa"
:D
*åter till jobbet*
Jag är inne på muggles linje, går det att se vad det är vill jag gärna veta.
Inte för att det spelar någon roll vad det blir eller för att jag vill kunna köpa speciella kläder osv. Utan för att det helt enkelt är möjligt.
Jag tycker, som jag sa i lördags, att det viktiga är ju att man är överens med sin partner. :)
Eh, ja, är inte helt säker på att jag gillar att bära saker i munnen...?
Men annars stämde det nog hyfsat.
Åååh, bonus, vill också ha. Vi la undan halva vår bonus förra året för att ev få ut extra om företaget gick bra. En avdelning drog ner oss, så nu blir det inget exta. :[ Men vi kommer få tillbaka det vi la undan iaf.
Ah, barnens hus på kom köpcentrum i Rotan, nästan mina hemkvarter! :D
Sweet - Åh, vad roligt att jag fick vara med och fira din födelsedag! :D :p
Grattis!!
Jag vågade inte skriva någon avsändare eftersom jag inte ville få FBI på mig... :D Vem kunde tro att det skulle få en så rolig bieffekt!!?
Hoppas nu de funkar riktigt bra. Jag vaktar just nu tanten så hon inte får tag i mindre och frejis, men sen är det din tur om du vill. :)
Oj, är nenne på upploppet också, det hade jag missat! Då får jag ta treudden till hjälp, för så långa armar har jag inte. Den där tanten är lurig...
Har ju inte sagt det viktigaste: sååååå kul att få träffa dig nenne!!! :p
Älskar våra bruncher!! :)
Ja, hon är ju nästan som tomten!! Hon är ju tom RÖD!! Det kanske är tomtens fru, som är avundsjuk på sin man?!! Finns det inga barn finns det inget jobb för tomten...
THAT'S IT!!!
Jag tror inte man får göra ivf om man är inspärrad på psyket så det är bäst för er att ni håller tyst. :D
*viskar*
Nu måste jag bege mig, och i morgon är jag datorfri hela dan, så då kanske jag sluter upp med kvällspasset i stället!
Ojojoj, här är man borta en dag, och så är det nästan den mest händelserika i trådens historia!!!
fruL - vilken cliffhanger du bjöd tjejerna på!!! Jag var helt ovetandes eftersom jag som sagt var internetlös hela dan igår (var på ett seminarium). Dagen avslutades med öl :) vilket gjorde att jag kom hem för sent för att orka logga på här.
Blir sååå glad att allt gick bra (till slut) och att ni fick se boris alive 'n' kickin! Tack förresten för alla gluten/laktostips. Mina två första dagar utan har gått bra!
Skit, jag som tyckte att jag vaktade henne så noga frejs. :[ Tog mig nog vatten över huvudet när jag försökte hålla henne borta från nenne också... Undrar hur hon är att leva med den där kvinnan, stackars tomten...
honungsjohanna - varmt välkommen! Ska lägga upp dig på listan och lägga ut den när jag får möjlighet.
Snartis, jag då? ;) - Jag var först att svara fruL av oss som är kvar nu, sen kom cicci och sen lapinette (ja, jag har kollat upp det, så mongo är jag :D). Hade ju ett annat nick då...
Såg att jag bla skrev "wow, redan 50 inlägg", hahahahahahahahahahahaaa....
Idag är jag sjuuuuk, jättesynd om mig. :( ;)
Har ont i halsen och är snuvig. Trist!
En bra grej är ju att jag kunde läsa ikapp de 30 sidorna jag hade missat utan att få dåligt samvete. Men snart måste jag nog krypa ner i sängen och sova lite till. Sov jättedåligt inatt.
Muggles, tänkte maila dig det där jobberbjudandet förresten, så kolla din hotmail.
Kram på er allihop, ska försöka kika in lite senare idag om jag orkar.