När märker man av att man är...GRAVID???
Men är det inte imponerande att vi har så få inlägg som fastnat i filtret? Haha, fast det betyder ju bara att vi lärt oss gå runt det... :D
Men är det inte imponerande att vi har så få inlägg som fastnat i filtret? Haha, fast det betyder ju bara att vi lärt oss gå runt det... :D
Men vaf*n är det gluten i potatis också? Fast det förstås, man blandar säkert potatisen med mjöl... Var inte i köket när X knådade så jag kan inte receptet...
Hahaha, härligt att du ser det positiva i allt - bra att ha gluten att skylla på! :D
Ja, muggles eller jag kan ju skriva ihop något som automatiskt postar inlägg från dig med jämna mellanrum... Hmmm... Jättebra idé!! :D
Jag försökte surfa med mobilen efter operationen, men eftersom den inte gallrar bort alla sidlänkarna här ovanför är det i princip oöverskådligt tyvärr. Den orkar knappt ladda hela sidan...
Ja, det är så otroligt svårt att låta bli att testa, men man blir ju så leeeeedsen när minuset dyker upp i fönstret... :( :(
Haha, fruLlan - Tänk om bilen kantrar då?? :D
Dags för mig att dra strax också, var är page??
Ska hem och korka upp en flaska vitt tror jag. :D
Men fyyyyyy på mig, glömde ju alldeles:
FREJIS!! Vad BRA av dig att ta upp utredningen igen!!!! Ta ett ordentligt snack med maken nu och gör mig sällskap i Uppsala sen. :)
Stor kram till dig!
Frejis - Vi har inte ens fått köplats ännu, bara en bekräftelse på att de fått remissen... Så det dröjer sannolikt MINST 1½ år innan vi får landstingsförsök.
Men eftersom det är som störst chans att bli gravid upp till ett år efter min operation bestämde vi direkt att betala själva. Som tur är har vi ekonomiska möjligheter att göra det också.
Så vi kommer sannolikt att anlita linnékliniken i uppsala, ska dit på ett första möte i mars.
Page - hahaha, underbart, förstår precis hur du känner!!!
muggles - Livstecken tack! :)
FruLlan - Jag håller med om att det nog är lejonen som får passa sig... En av mina kissar tycker förresten om att ligga i "spinx-ställning", lustigt tyckte vi ända tills vi såg en naturfilm och såg lejonen ligga likadant - så coolt att se arvet!!! Ja, jag är lättroad. ;)
Men shit, "spinx", hahaha... sfinx ska det ju vara...
Och kaninen förresten, tjohoooo, nu är det din tur!