• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:

"Vi tänker ha fest ikväll" bara, och häng med en påse öronproppar som de kan plocka ur, moahahahaha...

Eh, nä, kanske inte det bästa förslaget idag... :)

puss på er, nu drar kokos också hemåt, vinflarran hägrar!

• _koko_

Kom inte riktigt härifrån på en gång och såg hälsningen till muggles, det betyder ju att även Frejis fyller år i morgon!! Då förstår jag att maken ville umgås med dig. :D

Grattis båda två!!

• _koko_

Nä, för jag for söderut och åkte pulka hela dagen i stället... Men det var ju lika bra så cicci fick shoppa lite. :D

Är superledsen för lilla kaninen och sweetie, känns grymt orättvist. Hoppas mina bisolvon kommer fram nu och inte blir konfiskerade som anthrax... ;)

• _koko_

Storasystern - ja, så vitt jag vet har bara ca 40% med endo svårt att få barn, så visst är chanserna att det ska funka stora!
    Det är ju smärtan som är värst - och risken att cystorna ska äta upp äggstockarna helt (vilket jag inte ens hade tänkt på som möjlig konsekvens innan min operation), för DÅ blir det ju svårt att få egna barn...

• _koko_

Har ni sett det här? Nu är det ju aftonbladet, men det står även i min eminenta endo-bok:
    www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,980696,00.html

Storasystern - De sista månaderna hade jag ont även mellan mensen, en gång vaknade jag av panikmensvärk på natten under äl, men det har bara hänt en gång. Innan vi började försöka få barn hade jag dock varken konstig mens eller ont annat än under mensen. Vet inte om det är ett sammanträffande.

• _koko_

Moppy - Att det är dåligt. ;) Det och t ex fria radikaler är jättedåligt.

• _koko_

Fira radikaler är molekyler som saknar en elektron, så de far runt i kroppen och försöker sno åt sig en elektron från något annat. Typ. Finns gott om i t ex avgaser och cigarettrök...

• _koko_

Storasystern - nä, inte i mitt fall eftersom jag inte ätit ppiller på snart 3 år och problemen började i somras. Dvs problemen = konstig mens och oregelbunden värk.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???