• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Nej, är det sant, och jag som flippade bort uppdrag granskning igår!! Grrr... ;)

Jobbe jobbe...

• _koko_

Hello darlings! Har varit på jobbintervju. Mycket orutinerat eftersom jag egentligen inte vill byta jobb och nu har alldeles för mycket huvudbry för att det ska vara sunt... ;)

Ang flera barn så tar vi ett i taget, jag kan inte svara på om jag vill ha fler än ett alls just nu.

Ang mindre så vet jag inte om jag har hållit tummarna så hårt nån gång som jag gör nu!

Ang gravidkläder har jag inget att tillägga. :D

Ang lördag så längtar jag sjukt mycket dit, nästan lite onormalt känns det. ;)

Stor kram till alla medsystrar här!

• _koko_

Det är mindre än 2 år mellan mig och min bror, och vi har haft otroligt roligt tillsammans under uppväxten!

Jag blev eftersökt faktiskt, och kallad "senior" konsult under intervjun, så det kändes ju grymt bra! :)

• _koko_

Ja, jag tror att det är en jättebra chans, men det är nyetablering, så det är en stor risk också. Inte riktigt rätt läge, om vi säger så...

Det händer mycket inom IT just nu, jag har blivit kontaktad av 6 olika bolag bara den senaste månaden. :)

• _koko_

FruLlis - Är du kvar? Jag kan komma över och hålla handen ikväll! :D

• _koko_

Fniss, nu har jag fått ett annat förslag från ett företag i göteborg, får jag bo hos dig isf muggles?? :D
    Eller förresten, ska jag skicka dina kontaktuppgifter till dem i stället? :)

• _koko_

snartis - jag sitter mest som ett frågetecken just nu faktiskt, och undrar vem som tryckt på en knapp nånstans eftersom allt händer samtidigt... Tror kanske att ung, tjej och teknisk är en inte så vanlig kombination...

Synd att det är så dålig tajming bara, byta jobb samtidigt som man förhoppningsvis blir gravid är ju inte perfekt direkt...
    Plus att min arbetsgivare verkligen ryckt upp sig det senaste året!

• _koko_

Sjysst!! :D

Det är ett amerikanskt företag, men nu när jag kollade upp det lite närmare blev jag förbryllad, för de har inget kontor i sverige enligt sin hemsida.... Jobbet handlade om systemutveckling och analys iaf, men med lite konstig teknikkombination (oracle, java, vb och asp...).

• _koko_

sweet - man får nog ta det med en nypa salt, men lite kul är det förstås. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???