Cicci,
*vinkar glatt tillbaka*
Ser du mig?? Tjejen som hoppar upp och ner oh viftar som en tok med armarna!!!!!
Ja jag är fortfarande helt glad i hela kroppen för din och Pinkn´s skull! Känns verkligen kul att få följa med enda från början! Och NU snackar vi verkligenBÖRJAN! Alltså redan från diskussionerna om bästa ställningarna, haha!! :D
Tänkte skicka ut en lathundsfråga igen. Vilken koncentration på roesenrot åt du??
Var den satt till mg?
Jag har hittat olika. Allt från runt 200-600 mg.
Tror du sagt dtta tidigare men nu orkar jag inte leta upp sidan eftersom den lär vara mååååååånga sidor bak med tanke på hur frenetiskt alla skriver här! ;)
Bisolvon hittade jag inte alls, men har hittat ett annat slemlösande medel (Hm, låter verkligen inte bra alls - slemlöande medel, urk Äckligt!!!! ;) )
med en aktiv substans som jag tror ska vara likvärdig. Iallafall när jag kollade runt på nätet; Guaifenesin (tror jag substansen hette). Verkar vara den substansen flest "förkylningstabletter" har här. Sägs ska lösa upp slemmet i bronkerna när man är förkyld så at man lättare ska hosta bort det. Och det är väl det som aktiva substansen i bisolvonet gör också tror jag? Så vi får väl se.