Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Det är helt ok. får maila dig i helgen, får inte komma in på min mail från jobbet :(

Jag tycker det är så superroligt att se massa olika bröllopsfoton. Det säger så mkt mer än pinnsmala modeller i tidningar osv. Har ju mitt kvar att planera 2008 :D

• Snart så....

Mindre: Vi planerade att börja babyverkstaden innan han friade och sen var det fullbokad nästa sommar så det passade bra ihop(barn först sen bröllop) Fast nu börjar jag undra hur det ska gå ihop om jag inte blir gravid snart.

Vi har planerat ett sommarbröllop men det skulle nog funka med vinter/höst om vi måste flytta på det.

• Snart så....

Förhoppningsvis får man ett snällt barn och kan planera bröllop samtidigt som man är mammaledig :)

• Snart så....

Nu är det bara några inlägg till 2900

• Snart så....

Där knep man det platsen :D

• Snart så....

hahaha...ja det ska vara 2300, tur att du var med Mindre :D

AW?? Slutar ju inte än på en timme :(

• Snart så....

hej tjejer

är lite låg idag, har haft migränvarning hela helgen blandad med yrselattacker och har en dundrande huvudvärk idag. Har haft lika för några veckor sen. Börjar undra om det hänger ihop med spänningar iom babayverkstaden??

Håller med om att barn går inte att planera, man har mkt att göra hela tiden. fast hoppas att jag blir gravid snart för annars måste vi nog boka om bröllopet 08.

• Snart så....

FruLlan: vi får väl se om vi måste planera om(kanske bara rör sig om någon månad), jag vill inte vara gravid på bröllopet inte heller amma. Usch nu låter jag som värsta alkisen men vill kunna dricka på bröllopet och möhippan.

Muggles: Så trist, vet precis hur du känner! Trodde verkligen att jag var gravid sist men nu är det bara börja om igen. KRAM till dig

• Snart så....

BrudSommar2006: FruLlan, Nenne och Jessie har nog Äl i helgen så nu är det väl väntan på BIM för dem. Sen är vi ett gäng som har ÄL runt nästa helg tror jag.

• Snart så....

Hej sweetstreet,

Japp det var jag som saknade dig :)
    hur är det med dig?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???