Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

hmm... vet inte om jag kan sluta med kaffet helt. Det är ju så himlans gott med LATTE

Hej Frullan!!! Klart att vi saknar dig och du bidrar inte bara med deppattacker utan massa annat superBRA oxå. så det så, smarties har talat :D

hmmm vet faktiskt inte hur jag skulle ha gjort. Självklart ska man försöka undvika alla risker när man är gravid men man måste ju LEVA oxå. Fast å andra sidan kan en resa bokas om men en graviditet kan man inte planera (borde väl vi veta i denna tråden).
    Nää jag är nog inte till någon hjälp i denna fråga :(

• Snart så....

koko: Jag tänker lika som dig. Då vet man iallafall att allt fungerar som det ska.

• Snart så....

Hej Cicci vi saknar dig här..
    Jo visst är det ÄL snart fast vet inte riktigt när min kommer eftersom mensen var sen så det kommer säkert efter helgen.

YR?? Säg inte att det är ett gravtecken?? Jag som har haft 2 yrselattacker?!?!?!?
    Eller är det avsaknaden av vin som gör det? :D

• Snart så....

*gnolar för sig själv*
    Whhihooo hahha jobbet bjöd på skumpa så nu sitter man här lite lullig :D

Vilken roligt tisdag det blev helt plötsligt hahahah

• Snart så....

Nää det är inte klar än men vi har haft en rekord höst och har en fransk chef/chefer och då firar man med skumpa :)

Jag klagar inte :D :D

Nu kom ur novembertristessen lite

• Snart så....

Nu knep jag inlägg 2600

• Snart så....

Ja fast skumpa ökade inte motivationen att jobba utan snarare tvärtom just nu *skratt*

• Snart så....

Frullan: Ja, det är nästan bättre än skumpa, sniffa häst alltså :D

Vet inte hur vi bestämde helt ang nästa träff? Glögg hos koko?

• Snart så....

Ja fast vi pratade väl även om tidigare datum för att kunna dricka eftersom stor del har BIM ju då eller innan.

• Snart så....

Alla är välkomna vare sig man dricker eller ej, kackla kan man göra bra utan massa sprit :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???