• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Svans? Ha, ha!! Så roligt! Tyskar alltså ;)

Det sjuka tycker jag är att man kan HETA snopp, ja alltså Dick, Snorre etc. Finns det något tyskt snoppnamn?!

• Moppy

HA HA, det ska jag säga till min man - Kom hit och vifta lite med svansen hos matte! :)

• Moppy

vadå inne i tråden? jag tittar i trådlistan!

• Moppy

Och priset för denna fenomenala insats av NENNE är.... en SVANS!!!

• Moppy

vad sjukt, trådlistan och trådräknaren som du menar nenne är inte synkade.... fy fy

• Moppy

vilket ska man lita på? jag litar på trådlistan!

• Moppy

Ha, ha, ha!! En svullen svans till Nenne! Den kanske har fått ett slag för att den viftat så mycket!! Ta det försiktigt Nenne!!

• Moppy

På engelska blir det ju TAIL. Åhhh vad jag önskar att jag vore en TAILOR!!

• Moppy

Husse! Sluta svansa efter mig nu!!

• Moppy

honungsjohanna! tack för detta och förlåt att vi är lite barnsliga ;) har varit en lång dag...

• Moppy

Nu ska jag göra lite mat. Kul med en ny lekkamrat härinne honungsjohanna!

jag tittar kanske in lite senare och ser om allt är bra med Frullan.

Tjipp!

• Moppy

Vad roligt att det är fler som har bytt nick under resans gång. Jag måste erkänna att jag gjort det också... secret, secret...

Det är väldans mycket barnvagsdetaljer nu, kanske ska man sparar alla bra tips och plocka fram den dagen det är aktuellt för oss med... (snart hoppas jag ;))

• Moppy

FruL: du är inte ensam, jag får också allergiska utslag av musikaler!! Har somnat på de flesta jag har varit pga banal handling och skränig musik (förlåt alla musikalälskare.... :O)

• Moppy

Appropå Carola, såg jag förresten att hon började böla när hon fick ta emot utmärkelse från kungen häromdagen. Och sa typ "detta visar att jag har gått över gränserna som artist"! Hulk, hulk...

• Moppy

Frullan: nej den sk handlingen brukar väl vara: en god, en ond, det onda motarbetas och det goda segrar i slutet. Så fiint!

• Moppy

Ja det var så patetiskt. Hon var så överlycklig att hon fått detta pris och hela hennes familj överraskade henne utanför slottet och hon stod och bölade och trodde hon var SÅÅÅ viktig. Herre gud....

• Moppy

Mindre, hur långt efter ÄL började du känna molvärk?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???