Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

kanske är det så att du inte känner dig lika ledsen den här månaden för att du faktiskt inte riktigt trodde att det skulle fungera nu när ni varit mitt uppe i stressen med flytten. Vilken jag faktikst tror kan ha bidragit.

Så om du innerst inne inte trott kanske du inte hoppats lika mycket och därav inte blir lika besviken.

men varför ska du sluta försöka ett tag?

• nu är jag fruL

lapinette: jag är likadan och ska planera allt i förväg vilket även retar min make...

och visst jag tror att det kan vara en vinnande metod att lägga ner och bara ta det som det kommer. men tyvvär så skulle jag inte kunna det. jag skulle vara HELT fokuserad trots att jag försökte inbilla migsjälv och andra att jag inte brydde mig.

Näe ska vi ta avbrott i produktionen så måste det till ett skydd så att det blir en tydlig gräns mot att försöka.

Usch jag lider med dig gumman. Förstår hur du känner med att tiden tickar och att inget händer.

• nu är jag fruL

ja dte hade varit trevligt att tala om för dom vid jul. Men nu gäller det er och barn inte er familj och släkt.

• nu är jag fruL

Vilken bar man du har lapinette!
    vad skönt att han kan se framåt och stötta när du känner dig låg.

fast hmmm jag kom precis på att jag blir skitarg på min make som säger att nästa gång så kommer det att fungera, när man precis fått mens

Men vad skönt att han stöttar!

• nu är jag fruL

jag tror också att han kan ha rätt. Stress ÄR inte bra på något sätt och jag tror att det sänker oddsen enormt.

Inget dumt inlägg frejs. jag trodde det tog lånmg tid och att det var därför man skulle ha 6 innan ÄL för att de skulle ha simmat klart när ägget släpper.

fasiken det finns ju hela tiden något nytt att lära om detta med barn och hur man får dom...

• nu är jag fruL

så känner jag med lapinette
    bara man visste att det skulle komma nÅN gång.

• nu är jag fruL

jag gillar sängen!

• nu är jag fruL

AM
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    och välkommen tillbaka till oss här hemma i tråden

ohhh vad kul. Vår första trådbebis
    ohhhhhhh roligt

ska hon heta snöret efter tråden

grattis gumman och vad skönt att allt gick bra!!!!!

• nu är jag fruL

för vi är vel alla involverade i namngivningen va??????
    jag känner mig i alla fall väldigt delaktig

• nu är jag fruL

snöret är inte så vanligt
    tråden
    BeaTrice efter BT
    symptomelina
    BIMman
    ÄLvira

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???