När märker man av att man är...GRAVID???
mindre! cyklar vi ohop, eller?
mindre! cyklar vi ohop, eller?
ååh mindre - hoppas så för din skull! Här har man inte fått vaniljsås på kakan sen i tisdags å jag tror ÄL skulle vara i onsdags. Men eftersom jag inte fått någon indikation på att det har hänt så siktar jag på NÄL elller NNÄL eller NNNNNNNÄL.
åååh! gosen!!!
Min längtar något så otroligt efter barn nu - han trodde ju det skulle bli något redan första gången utan regnkappa, snacka om besvikelse! Och den dagen man får berätta för honom att det funkade måste gå till historien! *längtar*
usch jessie! mina smärtor ligger långt under dina, känns det som! Nu känns det nästan ingenting. *lite snopen, gillade att få bli ompysslad hemma*
Jag trodde först det var magkatarr men det gick inte över. Känns mer som ett bälte är hårt åtdraget precis under bröstkorgen, solar plexus, fast med en but plug mitt i krysset fast heheh vad tokigt det blev, vid magmunnen liksom. Har mest mått illa, inte spytt men däremot bajsat vatten an dag men nu är jag helt vanlig igen. Mysko. Det kanske var en maginfluensa men ingen annan har blivit smittad...
Jag har inte tagit någon medicin än heller, tycker det är onödigt att ta starka värktabletter när jag inte har så ont. jag är rätt tålig. Grät inte ens när jag bröt nyckelbenet förrän nån kärring på akuten skulle kränga av mig tröjan över huvudet fastän hon gott kunde ha klippt sönder den (fotbollströja).
Men losec ska man inte heller äta när man är gravid så den har jag också slutat med nu.
En grej är ju att jag får vara hälsosam i jul och inte äta det bästa jag vet - jansson, prinskorv och rödbetssallad.
Tack för tipsen jessie! Jag har ingen susning mer än att jag inte ska äta fet och stekt/grillad mat. *noterar*
men efterosm jag inte ens tror att jag är gravid så känns det lite knepigt ur jag ska göra OM jag får ruggigt ont igen...
halihallå...
önskar att veckan gick långsammare eftersom jag äntligen är ledig från jobbet *dansar* men hoppas ändå att det blir nästa vecka snart för då är det BIM. Tror inte att det blivit något nu heller, har iofs lite ont i tuttarna, på utsidan, men det är inget ovanligt för ...årstiden. Cykelperioden.
*ropar* Men å andra sidan har vi så mycket som ska hända i vår och sommar så det vore väl lika bra (hoppas kroppen går på den enkla)!
tror absolut på akupunktur, men jag har aldrig provat själv. Kanske skulle göra det....
ooh vilken JULKLAPP! Grattis!!!
sweetstreet
tackar som frågar - jag har ingen aning om vad som hände med mina stenar, men jag har inte ont längre.
BIM nästa vecka! har ont i boobsen vilket jag brukar ha före mens, men kan inte låta bli att hoppas ändå - kanske kanske...
Tråkigt pirr! Hoppas att du snabbt får tag på någon kunnig människa så att det blir en snäll meducin för bebisar.
nu ska vi handla å sen äta middag och spela spel hos några kompisar. SKOJ!
åååhååååhåhååh jag vill ha en stor mage i sommar!
aaaaaah här kommer tanten en dag för tidigt Fast jag var iofs rätt beredd på henne så jag orkade inte ens osäkra bazookan. men, eftersom vi bokat thailand nu i mars och ska till Frankrike i sommer/höst så är det nog lika bra. nu blir det avhållsamhet så att vi inte får något stackars decemberbarn (hahaha, jag veeeet att man inte ska tänka så ).
God nytt år på er alla plussitiva (gäller alltså alla oavsett +) vänner i tråden!!