• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

haha min syrra sprack på tvären med andra ungen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh

• nenne78

åkej, där fick jag en hel hög att tveka inför förlossningen. .-(

• nenne78

japp, precis. läppen sprack rrrätt av *sitter med benen i kors*

• nenne78

föööörlååååååååååt! Det var inte meningen att skrämmas! *skäms*

• nenne78

hon kanske var väldigt torr om läpparna? Förbered med LYPSYL!

• nenne78

näe, det drar jag mig nog mest för - vem vill klämma en melon i 20 timmar?

En kille frågade en kvinnlig kollega till min man(eller också är det en skröna, välj själva) hur det egentligen kändes att föda. Hon sa:
    "Tänkt dig att du sitter och drar lite i underläppen så här" *ryckarycka*
    "aah, det låter ju inte så farligt"
    "Näee... men sen drar du underläppen över huvet..."

• nenne78

oki, då jag ska inte mata er med mer information... fast jag tycker det är ruskigt intressant, lite självplågeri redan liksom.

• nenne78

silverdrake
    du kan ju testa redan den dagen du har förväntad mens, så gör ett test NU Det låter intressant... om du nu vill ha ett fjunigt gostroll till hösten

• nenne78

alltså, om man nu skulle ha mens FASTÄn man är med barn - är det någon skillnad i hur det ser ut...?

• nenne78

jag kan ju ändå inte släppa att det kunde ju vara något...

Fast jag försöker att inte hänga upp mig så mycket på det, och nu när vi sagt att vi avvaktar några månader så känns det bra. Det började bli lätt hysteriskt hemma
    - är det ikväll vi ska Kn*lla?
    Ja, det är det. Ska vi göra det nu eller när vi lagt oss?

Men sen drar det ju igång igen. Det är det man får ta, antar jag, att man har väntat till det känns "Rätt". Istället för att köra med devisen blir det så blir det. Men jag hade hoppats på att bli på tjocken redan första gången, för varför har vi annars kört med kondom i 5 år??? Vilket slöseri på gummi!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???